אוסטר לנג אדריכלים קטלוג מוצרים קופונים ומבצעים

אוסטר לנג אדריכלים

בחזרה אל קטגוריית אדריכלים
אלי אוסטר ואיבן לנג החלו לשתף פעולה תשומת לב מרובה לדרישות המזמין. הפרויקטים הבולטים משני אלו הם בתים ושיפוצבשנת 1997. בשנותיו הראשונות, המשרד התמקד בעיקר בתכנון בתים פרטיים, בשטח וברמה מעל הממוצע. בתקופה הזו רכש המשרד מוניטין לפתרונות יצירתיים לבעיות שטח, פרטים מדויקים, רמת ביצוע גבוהה, וי פנים בירושלים ובקיסריה.

בשנים האחרונות העביר אוסטר לנג אדריכלים את הדגש למגזר הצבורי, הודות ליחסי עבודה טובים עם מספר גופים צבוריים, כגון החברה למתנ"סים, עיריית ירושלים, ומשרד הבטחון. לאחרונה נחנך מרכז יום לילדים חולי סרטן בשטח 1,300 מ"ר, ומספר פרויקטים הקשורים למתנ"סים נמצאים בתהליך עבודה.

במשרד אוסטר לנג משתמשים בתוכנות מתקדמות כדי ליצור דגמים תלת-ממדיים של הפרויקט, לצורך בדיקות של נושאים כגון אור וצל, פרספקטיבה, וכו". לאחר מכן מפיקים הדמויות ממוחשבות מפורטות, לשימוש הן ככלי עזר במהלך התכנון, והן כדרך להציג את הפרויקט למזמין או לרשויות.

אלי אוסטר רכש את השכלתו המקצועית בארצות הברית, ואיבן לנג למד בצרפת. הם מביאים למשרד את הידע והנסיון שלהם מחו"ל. הם גבשו סגנון עכשווי, באמצעות חומרים כגון זכוכית ופלדה, ובאמצעות ניווט התנועה בתוך החללים, ליצור בנינים מלאי אור, מרהיבים ומרתקים, אך גם מאופקים ולא מקושקשים, וגם נוחים לשימוש. הם מכבדים את הרצונות של המזמין, ורגישים לאופי של כל אתר בכל מקום.

כתובת: משיח בורוכוף 3, ירושלים 93304


לקטלוג מוצרים והצעות מחיר
ליצירת קשר