ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ארונות אמבטיה דקורטיביים בהתאמה אישית

ארונות אמבטיה היווה מאז ומעולם את מרכז חדר האמבטיה, ושימשו כאחד הרכיבים הדומיננטיים ברחביו. במאמר זה תוכלו לקבל מידע מלא על רכישת ארונות אמבטיה דקורטיביים בעלי גימור מעולה ושימוש נוח במיוחד. ארונות האמבטיה מאופיינים בעיצובים שדונים בדלת, בפרזול הפתיחה וכמובן בחלוקת המדפים הפנימית. כך תבצעו את הבחירה באופן מעורר השראה.

בחרו בצבעים ובצורות הארון המועדפים והמועדפות עליכם

חשוב לעשות זאת אל מול הדמיית מחשב ולמצוא את רכיבי האחסון שעשויים לבוא בחשבון. חשוב לבחור את מה שמרגש אתכם וגורם לכם לעדנה כאשר אתם מתבוננים בו, אבל חשוב להיות עם אצבע על הדופק ולבדוק האטם זה מתאים לחדר האמבטיה שלכם. במידה וחדר האמבטיה שלכם בבנייה ראשונה בבית חדש, אין לכך חשיבות: פשוט בחרו ארון אמבטיה ותכננו לפיו את עיצוב החדר. אבל אם זה חדר מוכן כן מומלץ לבחור ביסודיות ואפילו לשאול לחוות דעת שנייה של מעצב פנים המתמחה בחדרי שירות. 

בחרו בגודל הארון הרצוי לכם בהתאם לתכולה

תכולה למשפחה היא לא תכולה לזוג או לאדם בודד. תכולה לזוג היא לא תכולה ליחיד. ניתן לראות בנקל האם ארונות אמבטיה מסוימים מתאימים למשפחות או למעט דיירים. מומלץ לבחור גם על פי סוגי התכולה עצמם: גדולה מול קטנה, ארוכה מול קצרה, וכד'. החלוקה של המדפים מראה בבירור עבור מה הארונות מיועדים. רובם, למען הגילוי הנאות, מיועדים לאחסון לטווח ארוך של מגבות וציוד בקנה מידה גדול אך ישנם גם ארונות אמבטיה עם חלוק הפנימית של מדפים קטנים המאפשרים אירוח של תכולה קטנה או קצרה.

בחרו ארונות אמבטיה נוחים לשימוש

מומלץ לקרוא היטב ממה עשויה הדלת, האם היא כבדה או קלה והאם יש עליה ביקורות טובות. חשוב לא להסתמך רק על WORD OF MOUTH אלא גם לגשת למחסנים ולבדוק בעצמכם את אופן השימוש בארון. אל תשכחו שזהו רכיב האחסון המרכזי בחדר האמבטיה ועליו לשרת אתכם באופן נינוח ביותר. מאד חשוב לוודא כי כך הדבר בכל פעם שאתם תצטרכו לקנות ארונות אמבטיה. מאד חשוב להבטיח כי אותם ארונות אמבטיה ישמשו אתכם בנוחיות לטווח הארוך, הם עמידים ויכולים לשהות בחדר האמבטיה שלכם למשך שנים רבות ללא בלאי. 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017