ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

קולקציית למינטו פנדור - הדלתות שישדרגו כל חדר

מי שמעוניין בדלת אחידה, ללא חלונות, עם צבעים המשקפים יותר מכל את עיצוב הפרובנס והכפרי, על טטטהרת הצבעים החומים, יבחר בדלתות למינטו. הדלתות מציעות בחירה מבין הבאים:

בחירת עוצמת הגוון החום: אגוז כהה חום לעומת אגוז מולבן חום בהיר, כמעט לבן.

בחירת צורת המשקוף: מלבנית לעומת עגולה.

בחירת עוצמת הגוון החום

לא בכל מקום, חום כהה ודומיננטי הוא הפתרון. ישנם בתים בעיצוב פרובנס, למשל, המשלבים לבן עם חום, או יותר נכון חום עם לבן (לבן הוא הצבע המשני בדרך כלל). בבתים כאלו, למשל, טוב תעשו אם תבחרו בגוון אגוז מולבן שכן כך אתם נהנים מדלת שניתן לפרש אותה גם כחומה וגם כלבנה, מה שתמיד יעשה אותה לטובה ביותר בהשתלבהּ בתכולת המטבח, המקלחת וכמובן חדרי המגורים שלכם. לעומת זאת, אם הבית הוא 100% כפרי, ללא אזכור אלמנטים אורבניים, וקל וחומר כאשר הוא מעוצב בסגנון עתיק, הגוון החום הכהה שנקרא "אגוז" יהיה בחירה מועדפת.

בחירת צורת המשקוף

לבחירת המשקוף אין שום קשר לאנכרוניסטיות של העיצוב: גם בתים עתיקים וגם בתים מודרניים עשויים להכיל משקוף עגול. השאלה היא האם הבית מסוגנן באופן בורגני או באופן כפרי. הבורגנות המערבית תמיד הסתמכה על צורות מלבניות חדות. החל מתכנון ערים ועד שילוב הדלתות במבנים שלהן, הצורה המלבנית היוותה אבן שואבת מאז ומתמיד. לעומת זאת, בכפר, בו הכל נגיש, הארונות נמוכים והתקרה על פי רוב אינה גבוהה, מה שהכי מתאים הוא עיצוב עגול אשר מחדד את תחושת הביתיות ומצר את תחושת הריחוק. משקוף עגול הוא משקוף שבסופו של דבר אמנם יוצר חצי גורן ולא קשת, אבל סגנון העיצוב מסביב לדלת הוא קורה ולא קרש. 

קולקציית למינטו פנדור – היחידה שמספקת מענה מלא לחדר שלך ושל יתר דיירייך

קולקציית למינטו מכילה דלתות בעלי גוונים שונים, כהים ובהירים, ועיצובי משקוף מגוונים. רק מגוון זה ועוצמה זו יכולים לעצב את ביתכם בבטחה ועל פי הצרכים שלכם. דלתות פנדור הנה חברה וותיקה הפועלת בתחום עיצוב הדלתות במשך כ- 28 שנים. אם גם אתם מעוניינים להצטרף להצלחה הגדולה, פנו אלינו ונגשים לכם חלום  עיצוב דלתות יוקרתי.

 עם פנדור דלתות - עיצוב הבית מעולם לא היה קל יותר!

 
ברשת פנדור תוכלו למצוא את כל הפתרונות לעיצוב הבית! עם צוות אדריכלים, מעצבים וקבלנים מהשורה הראשונה תוכלו למצוא את כל בעלי המקצוע, החברות והמעצבים המובילים שישדרגו לכם את הבית! רוצים לשמוע פרטים נוספים? בקרו באתר פנדור: www.pandoor.co.il
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017