ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

שיש

 שיש הוא סוג של אבן יש לו מקום נכבד אצלנו בבית ובעיצוב בו. משטחי שיש הנמצאים במטבח משפיעים רבים על מראהו ועל סגנונו. שיש נמצא גם בחדרי האמבטיה וגם שם הוא משפיע רבות על המראה הכולל. משטחי שיש משמשים אותנו רבות בבית משמשים לחיפויים לקירות, או משמשים אותנו ברצפה של הבית. מבחינה מדעית שיש הוא אבן שעברה שינויים בעקבות דברים שקרו עמוק באדמה, כמו חום, לחץ, בגלל שינויים אלה נוצר שיש שהוא לא אחיד אלא מורכב מכמה חומרים וזאת בגלל ששינויים אלה עושים בלאגן לא קטן בין כל הסלעים מתחת לאדמה. עיבוד שיש וייצורו לכדי מוצר מעוצב מתבצע על ידי חברה או יצרן המתמחה בשיווק ומכירה של מוצרי קרמיקה ואביזרי אמבט איכותיים, באולמות התצוגה ניתן להתרשם ממגוון סוגי אריחי קרמיקה ושיש מעוצבים. 

 
אבן שיש היא אבן יפה ושימושית מאוד, היא מכילה בתוכה מינרלים כמו גיר, מבחינה כימיקלית היא אבן בעלת הרכב כימי של אבן גיר. שיש בעצם הוא כל אבן שניתן ללטש וליצור לה מראה חדש. ישנם לא מעט מחצבות לייצור שיש בארץ באיזור הכרמל, במכתש רמון, בר חברון וכו'. מחצבות אלו עוסקות בקידוח אבן שיש מהאדמה ויכולות לחתוך שטחים גדולים של אבן שיש. אנו מכירים אבן שיש ומשטחי שיש שמגיעים אלינו הביתה עם המון ברק, הברק מגיע לאחר המון עבודות ליטוש שמורכבות מכמה שלבים. שאריות שיש שנשארות מהחציבות משמשות לעבודות בטון ולאספלט הכבישים. 
 
בארצנו הקטנטונת ניתן לרכוש שיש מסוגים שונים, שיש טבעי או שיש מעובד, שיש מיובא מחוץ לארץ. אנו אוהבים את האבן שיש כי היא מקנה מראה טבעי לבית ולכן קשה לנו לוותר עליה אנו מתקינים משטחי שיש במטבח או באמבטיה חלק מהאנשים גם בקירות או ברצפה. קשה לנו לדמיין את המטבח שלנו ללא משטח שיש מבריק ויפה שנותן מבט אחר למטבח. אבן שיש היא יפה ומתאימה לנו מכל הבחינות, גם לשימוש וגם מבחינת מראה, אנו רק צריכים לבחור את הצבע המתאים. 
 
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017