ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מקלחונים

 
בתים רבים החליטו לנטוש את האמבטיה לטובת מקלחונים, וזאת מסיבות רבות:
 
מקום – מקלחונים תופסים משמעותית פחות מקום מאשר אמבטיות. מקלחונים מיועדים למקלחת, ואילו אמבטיות מתאימות מן הסתם, למילוי אמבטיה ריחנית וחמימה. כיום מעטים האנשים שעושים אמבטיות ארוכות, ולכן אין צורך באמבטיה, מקלחונים יעשו את העבודה בדיוק באותה צורה, אך יחסכו לנו המון מקום. יש דירות רבות שבהן חדר האמבטיה אינו גדול במיוחד, ואם ישנה אמבטיה ולא מקלחונים, לא נותר מקום כמעט לכלום. בחלל שמתפנה כאשר מתקינים מקלחונים ניתן לשים ארון, שידה, שטיח או כל מה שעולה על דעתכם.
 
חסכון כספי - מקלחונים נחשבים לזולים יחסית מאמבטיות רגילות. חברות מתמחות בשיווק ומכירה של מוצרי קרמיקה ואביזרי אמבט איכותיים, מעניקות לכם את מגוון הקדמה בתחום במחירים נוחים, באולמות התצוגה שלהם ניתן להתרשם ממגוון סוגי אריחי קרמיקה, כלים סניטרים ,ברזים,כיורים מקלחונים ומוצרי אמבטיה.   
 
חסכון במים – כאשר אנו מתקלחים בתוך אמבטיה, גם אם איננו סוגרים את הפקק וממלאים אותה, אנו נוטים למשוך את הזמן. משהו בצורה של האמבטיה פשוט גורם לנו להישאר בפנים הרבה יותר זמן ממה שאנחנו צריכים באמת. מקלחונים לא מעוררים את התחושה הזאת, הם קיימים אך ורק בשביל להתקלח, ואפילו שמם – מקלחונים, גורם לנו לקצר את המקלחת, ובכך לחסוך מים יקרים.
 
מה חשוב לנו כאשר אנו רוכשים מקלחונים?
 
גודל – מקלחונים באים בשלל גדלים, לא נרצה מקלחונים שיהיו קטנים מדי, ולא יהיה לנו נוח להתקלח בתוכם, ומצד שני מקלחונים גדולים מדי סתם יתפסו לנו מקום, ובכך יפספסו את המטרה שלשמה הם נקנו, בחרו מקלחונים שיתאימו בצורה מושלמת אל חדר האמבטיה שלכם
 
סוג החומר ממנו עשויים מקלחונים – כיום יש מקלחונים עשויים מזכוכית, מפלסטיקים שונים וכמעט מכל חומר. חשוב לבחור מקלחונים שיתאימו לעיצוב של חדר האמבטיה, יהיו נוחים לשימוש וקלים לניקוי, ומהחומר שאותו אנחנו הכי מעדיפים.
 
צורה – יש מקלחונים עגולים, יש מקלחונים מרובעים, ויש אפילו כאלו בצורות משולשות. קיים מגוון רחב של מקלחונים פינתיים שמטרתם מן הסתם היא לחסוך במקום, כל אחד לפי הצורך שלו.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017