ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ברזים

 

ברזים כיום מעוצבים בצורות חדשניות. ניתן להשיג ברזים בעיצובים מלהיבים ושונים מעיצובי הברזים הסטנדרטיים אותם למדנו להכיר. מעבר לשימוש הפונקציונאלי שלהם של הוצאת מים חמים ומים קרים והוויסות של חוזק זרם המים ברזים כיום ממלאים גם תפקיד עיצובי מהותי. יש נטייה להפוך את המטבחים בבית ואת חדרי האמבטיה בבית למעוצבים יותר ויותר ויפים יותר. לכן ניתן להשיג גם ברזים וגם כיורים אשר מעוצבים בצורות חדשות ומלהיבות. גם מיקומם של ברזים בתוך הכיור אינו קבוע עוד כפי שהיה קבוע בעבר. כיום יש ברזים אשר מותקנים בצדי הכיור ולעתים הברזים עצמם חבויים. היום בעל מקצוע המתמחה בשיווק ומכירה של מוצרי קרמיקה ואביזרי אמבט איכותיים יכול להעניק לכם פתרונות מעוצבים ומתקדמים למטבח או לחדר האמבט. מומלץ להתייעץ עמו וכן עם מעצבי פנים אשר יוכלו להתאים לכם את הפתרונות שהולמים את ביתכם.

ברזים למטבחים הביתיים הם עולם ומלואו. כיום ברזים אלו נמצאים על חוט מתכת שניתן למשוך אותו ממקומו. דבר זה הופך ברזים במטבח לשימושיים במיוחד ונוחים מאוד לשימוש משום שבעזרת חוט המתכת ניתן לנקות גם את הכיור ביתר קלות ואפילו את משטח העבודה. כמו כן, ניתן לקבוע לא רק אם המים היוצאים מתוך ברזים הם חמים או קרים ניתן גם לקבוע האם הזרם יהיה מרוכז או מפוזר. זאת אומרת, זרם אחד היוצא מתוך ברזים יתאים יותר לניקוי מהיר של הכיור ואילו זרם אחר מרוכז יותר של מים היוצא מתוך ברזים יהיה נוח ומתאים יותר לשטיפה של פירות וירקות.

 

ברזים בחדרי שירותים של מסעדות הפכו אולי לברזים המעוצבים ביותר שניתן למצוא היום. מסעדות רבות הופכות את חדרי השירותים שלהם למקומות מעוצבים אשר מושקע בהם כסף רב. לכן במקומות אלה ניתן למצוא אסלות מעוצבות, כיורים מעוצבים וגם כמובן ברזים מעוצבים בצורות מיוחדות. שם לא פעם ניתן לשאוב רעיונות עבור עיצובים ייחודיים של ברזים עבור הבית או הדירה. בחנויות שונות המתמחות באביזרי מטבח ואביזרים לאמבטיה ובחנויות שונות לעיצוב הבית ניתן להתרשם ממגוון רחב, חדש ומעניין של ברזים.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017