ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

ארונות אמבטיה

הצבת ארונות אמבטיה בחדרים הם הדרך היחידה לשמור על סדר, ניקיון והיגיון בתוך כל הבלגן של חיינו.  אין זה פלא שארונות אמבטיה מעטרים חלקים ניכרים מהבית שלנו, בחדרי האמבט, חדרי הילדים, יחידות ההורים וכמובן, מי שזכה- גם בחדרי ארונות אמבטיה. ארונות אמבטיה מרווחים ומעוצבים יכולים לשמש בצורה הכי פרקטית ולענות על צרכים בסיסיים ביותר של אחסון ושמירה על הביגוד. ערכם המוסף של ארונות אמבטיה טמון בעובדה כי הם  משווים מראה רענן ומהודר יותר.

 
ארונות אמבטיה יכולים להגיע במגוון גדלים ועיצובים. חדר שזקוק לאשליית עומק, וודאי יזדקק לארונות אמבטיה בעלי מראה גדולה על גבי דלתות ההזזה שלו. בצורה כזו ניתן להשתמש במראה איכותית וגדולה ככל הניתן וגם ליהנות מחדר שנראה גדול ורחב הרבה יותר. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע וחברות מובילות בתחום, כמו חברה מתמחה בשיווק ומכירה של מוצרי קרמיקה ואביזרי אמבט איכותיים, באולמות התצוגה שלהם ניתן להתרשם ממגוון סוגי אריחי קרמיקה, כלים סניטרים ,ברזים,כיורים ארונות אמבטיה ומוצרי אמבטיה.
 
ניתן להזמין ארונות אמבטיה בהזמנה אישית, לפי מידות או העדפות שונות בעיצוב.נגרים פרטיים ישמחו לעמוד לרשותכם בנוגע לבחירת סוג העץ, המידות והציפוי. ארונות אמבטיה ביתיים יכולים לקבל מגע אישי על ידי בחירת ידיות ארונות אמבטיה. בסך הכל ארונות אמבטיה מגיעים בסטנדרטים דומים פחות או יותר, אבל ידיות ניתן להתאים בצורה אישית ולהוסיף הומור או להתאים את הארונות אמבטיה לחדרי ילדים וכאשר יתבגרו, להסירם ולקבוע ידיות בעלות מראה בוגר יותר.
 
כאמור, יש להבחין במיקום ארונות אמבטיה משום שהדבר ישפיע על הבחירה של החומר, הגודל והעיצוב שלהם.
 
ארונות אמבטיה מטבח למשל, צריכים להיות נגישים מאוד ומרווחים כמו גם להתאים לאופי המטבח. ארונות אמבטיה לחדרי האמבטיה צריכים להיות עמידים ללחות ואדים, וגם העיצוב יתאים לסביבה כמו אמבטיה או שירותים. ארונות אמבטיה לחדרי ילדים יהיו בעלי צבע בהיר כמו שמקנה שימוש בעץ אגס ואליהם כמו שציינו יהיה ניתן להתאים ידיות צבעוניות ומעניינות. חדרי הורים יאובזרו בארונות אמבטיה בעלי צבע עץ כהה יותר או בעל גוונים יותר קלאסיים ובוגרים המתאימים לחדר כולו.
 
ארונות אמבטיה הם המצאה נהדרת, וכיום יכולים להוסיף למראה הבית וגם המשרד, אם רק נבחר נכונה.
 
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017