ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

חדרי אמבטיה

 חדרי אמבטיה לבנים הם ללא ספק חדרי אמבטיה בעלי עיצוב קלאסי ומאוד נקי. היתרון של חדרי אמבטיה לבנים הוא לא פעם בעיצוב המדוייק המתאים כל כך לחדר אשר סובב כולו סביב חוויה של נקיון. לעומת זאת, החסרון של חדרי אמבטיה לבנים הוא שכל לכלוך, בין אם על הרצפות בצבע לבן, ובין אם על הקיר או על חיפויי הקירות הלבנים, נהפוך לבולט כל כך שאי אפשר שלא להבחין בו. דבר זה דורש נקיון מאומץ במיוחד של חדר האמבטיה, לא רק פעם בשבוע, אלא בתדירות גבוהה יותר, משום שהלכלוכים בולטים ונראים לעין בצורה שלא פעם פוגמת באסתטיקה של החדר ובתחושת הנקיון שלו. כך שאמנם יש יתרונות מסויימים לעיצוב חדרי אמבטיה בצבע לבן אך יש לכך גם חסרונות. על מנת לאזן בין היתרונות והחסרונות, כדאי לפנות לחברה מתמחה בשיווק ומכירה של מוצרי קרמיקה ,חדרי אמבטיה , ארונות אמבטיה ועוד. אנשי מקצוע בתחום הזה הם המילה האחרונה בעיצוב חדרי אמבטיה, והם ודאי יוכלו לספק לכם פתרונות פרקטיים לכל שאלה.

 
חדרי אמבטיה צבעוניים הינם חדרי אמבטיה מושלמים במיוחד לילדים. אפשר להפוך את חדר האמבטיה למזמין במיוחד עבור ילדים. כאשר מעצבים חדרי אמבטיה עבור ילדים חשוב שהעיצוב יגרה את הדמיון שלהם, לא פעם למשל, עיצוב מעניין במיוחד בתוספת משחקים מהנים שקונים לחדר האמבטיה הופכים דווקא את המקלחת למשהו שילדים מחכים לו. למשל, ניתן לקנות צבעי מים איתם ניתן לצייר על קירות חדר האמבטיה וכמובן מגוון ברווזונים וצעצועים נוספים לאמבטיה. חדרי אמבטיה צבעוניים ניתן לעצב באמצעות בחירה של משטח מעניין וצבעוני עבור חדר האמבטיה, למשל, שיש בצבע כחול, אדום או ירוק. כמו כן, ניתן לבחור חיפויי קירות מאבן צבעונית ויפה למראה משמח וצבעוני בתוך חדר האמבטיה.
 
חדרי אמבטיה תוכלו לעצב עם כל צבע שתרצו ובכל אופן שתרצו. שימו לב שכאשר אתם בוחרים צבע אחד או מספר צבעים דומיננטיים לחדר האמבטיה אתם במידה רבה קובעים את המראה כולו של חדר האמבטיה. שימו לב שלצבעים שונים, דוגמת לבן או שחור, ישנם חסרונות שונים שיש לקחת אותם בחשבון בעת עיצוב חדרי אמבטיה.
 
 
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017