ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 חדרי אמבטיה

 

חדרי אמבטיה בנויים לרוב בדרך בה יש מקום למקלחון או אמבטיה לפעמים יש מקום גם לשניהם, תלוי בגודלם של חדרי אמבטיה, צריך להיות מקום לכיור וברז שבדרך כלל משתלבים עם ארונות האמבטיה וכל שאר המקום צריך להישאר למרחב בחלל החדר. צריך שיהיה מרחב בתוך חדרי אמבטיה אחרת השהות בהם תהיה מאוד לא נוחה. חדרי אמבטיה  מחזיקים בתוכם לרוב גם אביזרי אמבטיה, ניתן למצוא אותם בחנויות המוכרות את אלה. חדרי אמבטיה מיסודם אמורים להסב לנו רגעים נעימים, בכל חדרי אמבטיה משתמשים במים ומים הם סמל לרוגע ועל כן הם חדרי רוגע, חדרי זמן איכות לעצמנו. בדרך כלל אנו נתנקה בהם מידי יום עדיף בתוך חדרי אמבטיה ממקום או חדר אחר בביתנו. חברות בתחום מציעות תכנון נכון של חדרי אמבטיה, ומתמחות במכירת חדרי אמבטיה, כלים סניטריים, ברזים, כיורים,מקלחונים, מערכות עיסוי , סאונות וכו'.

חדרי אמבטיה צריכים שיהיה בהם אמבטיה או מקלחון תלוי מה יותר נוח לנו ולמה אני רגילים או רוצים להתרגל. חדרי אמבטיה חשובים כיוון שאלו הם החדרים בהם אנו מתנקים, בהם אנו מקדישים זמן ותשומת לב לעצמנו ולכן הם צריכים לכלול את כל מה שאנו צריכים כל מה שמספק את צרכינו ביום יום, כל אחד ומה שהוא צריך ולמה שהוא רגיל. ישנם אנשים שמעדיפים מקלחון אחרים אוהבים אמבטיה, ישנם כאלה שצריכים ארונות אמבטיה ישנם שיסתפקו במדף ומראה. 

אביזרי אמבטיה אלו הנמצאים בתוך חדרי אמבטיה תלויים בסוג ובסגנונם של חדרי האמבטיה. אם חדרי אמבטיה כוללים בתוכם גם אסלה כמו בחדר השירותים אז יתווספו אביזרים לחדר האמבטיה, אם לא אז נזדקק לאביזרי אמבטיה בלבד, בדרך כלל אנשים זקוקים לאביזר לכל מברשות השיניים שבבית, אביזרים לסבון, כל מיני אביזרים לריחות ובישום אביזרי ניקיון. לרוב גם המון אנשים מתקינים ריצוף שונה בתוך חדרי אמבטיה משאר הבית, היות וחדרי אמבטיה אמורים להיראות נקיים יותר או מזמינים יותר לשהות בתוכם. 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017