ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 חדרי אמבטיה

כל חברה אשר מתמחה בעיצוב חדר האמבט מציעה לכם מגוון רחב של מוצרים לאמבטיה  הכוללים: כיורים,כיורים מצויירים, כיורים מאויירים עבודת חדרי אמבטיה וכן הלאה. חדרים אלו נחשבים למעוצבים בצורה הטובה ביותר, בייחוד כאשר מדובר בחדרי אמבט ביתיים. ישראלים מאוד אוהבים ללכת לתערוכות לעיצוב, ולבחור עיצוב ייחודי משלהם. החברה בדרך כלל מספקת את המותגים המובלים  בקרמיקה, גרניט פורצלן, פרקט, ברזים ,כלים סניטריים, ארונות אמבט, חדרי אמבטיה, אבזירי אמבטיה ,ומוצרים מיוחדים שהופכים את חדר האמבט שלהם לחדר ייחודי וחלל נעים.

חדרי אמבטיה אמורים לכלול בתוכם בדרך כלל אמבטיה או מקלחון תלוי מה יותר נוח, או למה רגילים יותר. חדרי אמבטיה אמורים לכלול גם ארונות אמבטיה ושאר אביזרי אמבטיה שצריכים ומשתמשים בהם. חדרי אמבטיה חשובים מאוד אלו הם החדרים בהם אנו מתנקים, בהם אנו מקדישים זמן ותשומת לב לעצמנו ולכן הם צריכים לכלול את כל מה שדרוש, כל אחד ומה שהוא צריך ולמה שהוא רגיל. ישנם אנשים שמעדיפים מקלחון אחרים אוהבים אמבטיה, ישנם כאלה שצריכים ארונות אמבטיה ישנם שיסתפקו במדף או שניים. 

גם אביזרי אמבטיה הנמצאים בתוך חדרי אמבטיה תלויים בסוג חדרי האמבטיה. אם חדרי אמבטיה כוללים בתוכם גם שירותים אז יתווספו אביזרים לחדר האמבטיה, אם לא אז נזדקק לאביזרים רגילים, בדרך כלל אנשים זקוקים לאביזר לכל מברשות השיניים, אביזרים לסבון, כל מיני ריחות בישום למיניהם ועוד. בדרך כלל גם נהוג להתקין ריצוף שונה בתוך חדרי אמבטיה משאר הבית, כי חדרי אמבטיה אמורים להיראות נקיים יותר בעין ובגלל שהם בדרך כלל חדרים קטנים אז הם גם זקוקים למראה רחב ומואר. 

חדרי אמבטיה בנויים בצורה בה יש מקום למקלחון או אמבטיה או לשניהם, תלוי בגודל חדרי האמבטיה. מקום לכיור וברז עם ארונות המטבח וכל השאר מוקדם למרחב. חשוב כי יהיה מרחב בתוך חדרי אמבטיה אחרת יהיה מאוד קשה להסתדר בהם. גם אביזרי אמבטיה ישנם חנויות המתמחות בכל מיני חפצים ואביזרים שימושיים לאמבטיה, ניתן למצוא בחנויות אלו את אשר אנו מחפשים. חדרי אמבטיה אמורים להסב לנו רוגע ושקט, חדרי אמבטיה הם מקומות בהם אנו משתמשים במים ומים הם סמל לרוגע ועל כן הם חדרי רוגע, חדרי זמן איכות עם עצמנו. בדרך כלל נתנקה ונתייפה ביום יום בתוך חדרי אמבטיה בעדיפות על מקומות או חדרים אחרים בבית. 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017