ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מרצפות

מרצפות לבית הן הדבר הכי משמעותי בעיצוב הבית. אם אתם מתכננים לחסוך בעת השדרוג הביתי, רצוי לחסוך בדברים אחרים אך לא בזה. רכשו מוצרי ריצוף מחברה המציעה לכם מגוון רחב של מוצרים לאמבטיה  הכוללים: כיורים,כיורים מצויירים, כיורים מאויירים עבודת מרצפות ועוד. כך תהיו בטוחים כי המקום בו אתם רוכשים את הריצוף הוא האיכותי ביותר. היום קשה למצוא חברה המתמחה במכירת מרצפות, כלים סניטריים, ברזים, כיורים,מקלחונים, מערכות עיסוי , סאונות וכו', אך עם קצת תושיה ורצון, תוכלו למצוא חברה ביצועיסטית לייצור מרצפות מיוחדות לביתכם.

מרצפות יכולות לעזור לשדרג מאוד את המראה של הבית ולעזור לשדרג את המראה של חדרים מסוימים בתוך הבית. חשוב מאוד להתאים את הגוון של מרצפות, את המרקם שלהן ואת החומר ממנו הן עשויות לשאר האלמנטים אשר נמצאים בחדר או אשר נמצאים בתוך הבית. למשל, אם יש חיפויי קירות במטבח חשוב מאוד להתאים את אותן מרצפות אשר נמצאות במטבח למראה, למרקם, לסגנון ולגוונים של האבן אשר משמשת כחיפויי קיר. אין זה אומר כי המרצפות וחיפויי הקיר צריכים להיות בדיוק אותו דבר אך הם כן צריכים להתאים זה לזה. אם יש לכם חללים שאין ביניהם הפרדה, כמו למשל מטבח ופינת אוכל שאין ביניהם קיר או מחיצה אחרת, בהחלט כדאי להשאיר את אותן המרצפות בשני החללים כדי להראות שהחלל אכן אחיד ומאוחד.

מרצפות תוכלו למצוא כמעט בכל סגנון אפשרי וכמעט בכל חומר גלם. שימו לב, כאשר אתם קונים מרצפות מחומר גלם מסוים חשוב לשים לב הן ליתרונות של אותו חומר הגלם והן לחסרונות שלנו. למשל, מרצפות אשר עשויות מקרמיקה נראות נפלא – ניתן להשיג אותן במגוון גדול של מרקמים ובמגוון צבעים אשר מתאימים לבתים בסגנונות שונים. החסרון הגדול של מרצפות אשר עשויות מקרמיקה הוא שהן שבירות והן בהחלט עלולות להשבר במקרה בו יפול עליהן משהו כבד יחסית כמו למשל קופסת שימורים או דבר מה אחר.

מרצפות תוכלו לקנות במגוון גדול ומשתנה של מחירים. ככל שמרצפות מעוצבות יותר ועשויות מחומרי גלם שהינם יקרים יותר ונחשבים לאיכותיים יותר כך המחיר שלהן יהיה גבוה יותר. כדאי לא להתפשר על איכות ולקנות מרצפות מאיכות ירודה מדי אך אין זה אומר כי יש צורך לקנות את המרצפות היקרות ביותר שקיימות בשוק. כך תוכלו לשלם מחיר סביר ולהנות לאורך זמן רב מאותן מרצפות.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017