ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מרצפות

מרצפות לגינה יכולות ללא ספק להפוך את הגינה שלכם לנעימה יותר ולנוחה יותר. אתם יכולים להנות מטבע בגינה, מדשא, מעצים ומפרחים, ועדיין להשאיר חלק מהגינה או מהמרפסת שלכם מרוצפת. דבר זה הופך את ההליכה בגינה לנוחה יותר ולא פעם גם לנעימה יותר, כפי שנאמר לעיל. אם אתם אוהבים לאכול בחוץ אתם בהחלט יכולים לרצף בעזרת מרצפות חלק מהגינה שלכם, כך שתוכלו להניח על חלק זה שולחן אוכל ולאכול בנוחות מירבית. בנוסף, אתם יכולים לסלול דרך קטנה בעזרת מרצפות שתעבור לאורך כל הגינה שלכם. דבר זה מתאים במיוחד למי שיש לו גינה גדולה יחסית ורוצה לטייל בה בנעימים. ניתן להניח מרצפות משער הכניסה, המוביל אל הגינה, עד דלת הבית, וכך להזמין אורחים, וגם את דיירי הבית, להכנס בצורה נוחה יותר לבית מבלי שייצטרכו לדרוך על הדשא או על חול.

מרצפות לגינה הן רעיון נהדר והן ללא ספק יכולות לשדרג את הגינה, מבחינת נוחות ומבחינת המראה החיצוני שלה. בנוסף, מרצפות יפות יכולות להפוך לא רק את הגינה ליפה יותר אלא כמובן גם את הבית ליפה יותר. כאשר בוחרים מרצפות יש לשים דגש רב על המראה החיצוני שלהן. כדאי לא לבחור מרצפות בוהקות מדי משום שניתן לראות בקלות רבה מאוד לכלוך על מרצפות אלו. אפילו אם יש על מרצפות אלו מעט שערות הן ייראו מלוכלכות להפליא. מרצפות אלו במיוחד לא מתאימות לבתים בהם יש ילדים קטנים אשר בדרך כלל מלכלכים את הבית בצורות שונות.

מרצפות צריכות אם כן להיות גם יפות וגם פונקציונליות. כאשר בוחרים מרצפות כדאי לבחור מרצפות מאיכות טובה שיהיו עמידות לאורך זמן ארוך. כמו כן, כדאי להקפיד גם על עמידות של מרצפות וגם, כאמור לעיל, על המראה החיצוני והתאמתן לבית ולחדרים השונים של מרצפות.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017