ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 בריכות

בריכות הן צינון נהדר לימי הקיץ, במיוחד במדינה שטופת שמש ולוהטת במיוחד כמו ישראל. בריכות מאפשרות, גם למי שלא גר ליד חוף ים, להנות מטבילה קרירה בתוכן ומהנאה רבה. היתרון הגדול של בריכות הוא שהן מפיגות את החום אך זהו לא היתרון היחידי שלהן. יתרון נוסף הוא שהן בדרך כלל מאפשרות ביצוע פעילות גופנית. כאשר ילדים נמצאים בתוך בריכות הם לא פעם משחקים בספורט מים ובמשחקים עם כדור בתוך המים. גם משחקים אחרים במים מעודדים פעילות גופנית והרבה מאוד תזוזה. בנוסף, אנשים אשר אוהבים לשחות יכולים לטפח את התחביב שלהם כמובן בתוך בריכות משום שנוח הרבה יותר לשחות בתוך בריכות מאשר בחוף הים. כאשר יש מגלשות מים בתוך בריכות הן הופכות לאטרקטיביות פי כמה וכמה עבור ילדים, עבור בני נוער ולא פעם אפילו עבור מבוגרים שנהנים במיוחד במים.

בריכות עירוניות ניתן למצוא במספר גדול מאוד של ערים ומועצות מקומיות בארץ. בדרך כלל המטרה של בריכות אלו היא לשרת את היושבים של אותו המקום. בריכות הן לא פעם מקום מפגש חברתי ומקום משחק מהנה במיוחד לילדים, וכאמור לעיל גם למבוגרים, ולכן עיריות מסויימות ומועצות לא מוותרות על תחזוקה של שמירות בשטח שלהן. יש כמובן בריכות בבעלות פרטית, כמו למשל במכוני כושר, בקאנטרי קלאבים, אשר מתפרנסות ממכירת מנויים וממכירת כרטיסים לכניסות חד פעמיות של משפחות, של ילדים ושל בני נוער.

בריכות פרטיות ניתן לראות גם בבתים פרטיים. לא פעם מדינת ישראל מעודדת אנשים פרטיים שלא להחזיק בריכות משום שהיא מנסה לחנך את אזרחיה לחסוך במים, בשל משבר המים ובשל חוסר המים שהמדינה נמצאת בו בדרך כלל. כיום, עם צמיחתם של יותר ויותר בנייני יוקרה ניתן לראות בריכות אשר משותפות לבניין ולכל דייריו, אשר מאפשרת להם להנאות מההנאה של בריכות.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017