ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מקלחונים

אין דבר טוב יותר מלקנות מקלחונים מאחת החברות הוותיקות בארץ לשיווק מקלחונים, כלים סניטרים, פסיפס, פורצלן, ברזים, ארונות, ועוד. חברות מקלחונים בארץ אכן מביאות את הסחורה הטובה ביותר, וזאת בזכות הניסיון של החברה. אם מדובר  בחברה ליבוא ושיווק ארונות אמבטיה וכלים סניטרים, אשר עובדת כבר 10 שנים מול השוק הפרטי, או המגזר העסקי וכן הלאה - מדובר בחברה רצינית, שאפשר להסתמך עליה שתיתן לכם מוצרים שתהנו מהם לאורך זמן. מרבית הלקוחות בתחום המקלחונים דורשים לא מעט עבודה מהחברה היצרנית, ובדרך כלל רוכשים הרכבת ריצוף וקרמיקה, ריהוט לחדר האמבט., מקלחונים, כלים סניטרים,ריצוף ועוד, בשביל לעשות עבודה מושלמת לחדר האמבטיה.

לעניות דעתנו, מקלחונים הם פתרון הרחצה האידיאלי והמודרני לכל בית ובפרט בתקופה זו של משמעת מים בארצנו. רובנו כבר לא מתקלחים באמבטיות וחווית הבריכה הילדותית כבר מזמן לא שמורה לנו.. רובנו מעדיפים להתקלח בתוך מקלחונים ולעצות עצירה קצרה להתרעננות. בקרב מקלחונים. אין הדבר אומר כי אנו לא מעניקים לחוויית המקלחת את הכבוד הראוי לה, רק מציינים שזו העדפתם של רבים ושהרבה אנשים ישמחו לשדרג מקלחונים קיימים או ליצור מקלחונים על הריסות האמבטיה שלהם.

הדבר אפילו מובן עוד יותר על רקע העובדה כי מקלחונים הופכים להיות מאוד טרנדיים ומודרניים ומגיעים בעיצובים מושכים וסקסיים עד מאוד. מקלחונים עם וילון שייכים לתקופה ישנה יותר. כדאי להחליף אותם במגוון מקלחונים בעלי דלתות זכוכית שגם נראים יותר טוב בחדר האמבטיה וגם מעניקים חוויה נעימה יותר למתרחץ בהם. מקלחונים אלה דורשים רק דבר אחד מאיתנו- שמירה על ניקיון הזכוכית שכן שילוב של מים עם הזכוכית מעיד על כמות האבן שיש במים וכשזו מצטברת על פני הזכוכית המראה עכור ולא נאה במיוחד.

מקלחונים כפי שהוזכר הם העדפת הכלל והם הופכים מודרניים יותר ויותר. גם חברות גדולות המספקות אביזרי אמבטיה ושאר ציוד מציגות מקלחונים נהדרים ברה אולמות התצוגה כתפרון האידיאלי למבקשים לעצב מחדש את חדר האבטיה שלהם. מראה המקלחונים הינו מודרני יותר ועכשווי כך שמי שרוצה להיות מעודכן צריך להמיר את אותה אמבטיה גדולה ומגושמת וכלל לא שימושית במקלחונים מעוצבים שידרגו על חדר אמבטיה ישן ועייף. גם על אחת כמה וכמה שאנו ממליצים למי שכבר יש לו מקלחונים בבית אך הם תחומים בעזרת וילון עבש להחליף ולהתקדם למקלחונים עשויים פלסטיק או זכוכית.

מקלחונים יראו נהדר בכל חדר אמבטיה וחשוב להתאים גם את שאר הסביבה לעיצוב המקלחונים כדי ליצור חדר אמבטיה מעוצב ואידיאלי. 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017