ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

רעננו את הבית שלכם - זה הזמן לשיפוצים!

 

המון אנשים רוצים לשנות את ביתם, לתת לו התרעננות, וכשרוצים התרעננות והתחדשות בבית בדרך כלל עושים שיפוצים. שיפוצים בבית יכולים לשנות ולשפר את האווירה, כשכל הבית מתחדש, הצבע על הקיר, הקירות, הרצפה, וכל פינה בבית הופכת לחדשה. שיפוצים טובים - מומלץ שיבוצעו עם אנשי המקצוע הטובים. חברה טובה לשיפוצים הינה חברה ליבוא ושיווק ארונות אמבטיה וכלים סניטרים, אשר עובדת כבר 10 שנים מול השוק הפרטי.כמו כן, כדאי כי היא תהיה גם מהחברות הוותיקות בארץ לשיווק שיפוצים, כלים סניטרים, פסיפס, פורצלן, ברזים, ארונות, קולניות ומקלחונים. ככל שהיא תיתן לכם יותר את המותגים המובלים  בקרמיקה, גרניט פורצלן, פרקט, ברזים ,כלים סניטריים, ארונות אמבט, שיפוצים, אבזירי אמבטיה ועוד - כך ייטב. לפעמים כשעורכים שיפוצים בבית עושים גם שינויים מבניים, לפעמים מוסיפים קיר או מורידים קיר, משנים צורה של חדר וכד'. שיפוצים יכולים לעשות שינוי דרסטי בבית וגם שינוי מינימלי, זה תלוי במידת רצוננו להשקיע, בסכומי הכסף שאנו רוצים להשקיע, ככל ששיפוצים יותר פולשניים ארוכים ומלאי עבודה בדרך כלל זה אומר שעלות השיפוץ גבוהה יותר. 

שיפוצים מטבעם אמורים לשנות את מראה הבית וגם את טיבו, לפעמים ישנם בבתים רטיבות בקירות, או קילופים, או חורים שנעשים מתמונות וכד' כל אלו עם הזמן והשנים הופכים את הבית ללא אסתטי כלל וכלל, עד שגם ההרגשה בבית הופכת לכזאת לא נעימה ולכן מחליטים להעביר אותו שיפוץ. המון אנשים עורכים שיפוצים כאשר הם נכנסים לדירה חדשה שנרכשה או לאחר כמה שנות מגורים טובות בבית ובמצבים שבאמת הבית לא נראה טוב ורוצים שייראה טוב וייתן תחושה טובה כשנמצאים בו. 

שיפוצים יכולים גם לכלול החלפת רהיטים ותכולה בתוך בית, המון אנשים עורכים שיפוצים בבית ומחליטים שגם מהרהיטים בבית נמאס להם והם אינם מעוניינים בהם עוד, הם רוצים שכל הבית יהיה חדש, התחלה חדשה ונקייה. לפעמים שומרים רהיטים מסוימים שנקנו זמן מועט לפני השיפוץ ולפעמים הכל חדש. שיפוצים הם תהליך מאוד מפרך ומתיש, לא רק את העובדים אלא גם את המתגוררים בבית, מאוד קשה לחיות בבית בצורה נורמלית כשמתחוללים בו שיפוצים, הרבה לכלוך ואבק, לפעמים בגלל שחדר אחד נמצא באמצע תהליך אז אסור להיות בו דבר שגם מפריע את מנוחת הדיירים בבית ולא נעים כל כך.

אם אתם דלים בתקציב, כדאי לכם לשקול לבצע עיצוב לתקרות הבית. עיצוב תקרות הבית באמצעות טכנולוגיית המתיחה בייצור גבס היא אחד מהשירותים הפופולאריים ביותר בשיפוץ הבית. היום ניתן להזמין תקרות נמתחות מקטלוג ולהתאים עיצוב ייחודי לחלל הבית. התקרות נמתחות מתאימות לכל חלל - מטבח, חדר שינה, חדרי ילדים , וכן מתאימות גם למשרדים וחנויות עבור המגזר העסקי. בנוסף לכך, התקנת תקרה נמתחת היא חד פעמית ולא כרוכה בהוצאות תחזוקה או ניקוי. ואל נשכח בסופו של דבר - שיפוץ התקרה לא יעשה לכם חור בכיס, מדובר בהוצאה קטנה יחסית. אז קדימה למה אתם מחכים? הבית מחכה שתשפצו אותו !

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017