ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 חדרי אמבטיה

חדרי אמבטיה תוכלו לעצב בכל צורה שתרצו, בכל דרך שתרצו ובכל סגנון שתרצו. לא פעם, כאשר יש שני חדרי אמבטיה בבית מקדישים הורים חדר אמבטיה אחד לעצמם ואת חדר האמבטיה השני הם מייעדים לילדים. כך ההורים יכולים לעצב את חדר האמבטיה שלהם באופן מעט סקסי ולהשתמש בחומרי גלם כמו למשל שיש שחור או אבן קיסר אפורה. לעומת זאת, את חדר האמבטיה המיועד לילדים הם יכולים לעצב באופן צבעוני ושמח ולהשתמש בחומרי גלם צבעוניים ואפילו מעט ילדותיים יותר כמו למשל שיש בצבע ירוק או שיש בצבע אדום. חשוב מאוד לעצב חדרי אמבטיה לפי האדם אשר עומד להשתמש בהם. אם אתם צריכים עזרה בבחירת כלים סניטריים עבור חדרי אמבטיה או בבחירת משטח עבור חדרי אמבטיה אתם בהחלט יכולים להתייעץ עם מעצבי פנים.

חדרי אמבטיה הם חדרים שלעתים נוטים לזלזל בהם ולא להשקיע בעיצוב שלהם כשם שמשקיעים בעיצוב של חדרים אחרים בבית כמו הסלון, חדר השינה, המטבח וכן הלאה. למעשה, חדרי אמבטיה הם חדרים שלא רק אורחים נחשפים אליהם אלא חדרים שמבלים בהם במצטבר לא מעט זמן ולכן בהחלט כדאי להשקיע בעיצוב שלהם ולהנות לאורך זמן מחדר אמבטיה מעוצב ונעים. העיצוב של חדרי אמבטיה לאו דווקא צריך להיות מתוחכם אך יש לדאוג שהמראה של כל הכלים הסניטריים – האסלה, הכיור, הבידה והאמבטיה, ישתלב יחד וכך גם המראה של האביזרים אשר נבחרו עבור חדר האמבטיה.

חדרי אמבטיה הם חדרים שניתן לקנות עבורם אין ספור אביזרים אשר המטרה שלהם היא לשפר את המראה של חדר האמבטיה כמו למשל שטיחים, כוסות עבור מברשות השיניים ועבור משחת השיניים, מראות, מתלים למגבות וכן הלאה. חשוב לבחור אביזרים עמידים מאיכות גבוהה שגם יהיו יפים וגם יחזיקו מעמד לאורך זמן בתוך חדרי אמבטיה.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017