ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 כלים סניטריים

כלים סניטריים הוא שם אשר ניתן לחלקים שאנו רואים אותם כבלתי נפרדים מחדר האמבטיה שלנו. מה הכוננה בכך? כלים סניטריים הוא שם עבור האמבטיה, עבור הכיור, עבור האסלה ועבור הבידה אשר נמצאים כולם בתוך חדר האמבטיה. אנחנו משתמשים בכלים סניטריים על בסיס יום יומי ואנחנו פשוט לא רוצים לדמיין את החיים שלנו בלעדיהם. לפני טיול למדינת עולם שלישי לא פעם אנחנו נחרדים מהמחשבה שנצטרך להתמודד ללא כלים סניטריים אשר אנו רואים אותם כחלק בלתי נפרד מחיינו כמו למשל אסלה וכיור. אין ספק שכלים סניטריים הם דבר מה שאנו רואים כמובן מאליו לעתים אך הם ללא ספק משדרגים את איכות החיים שלנו והופכים את חיינו לנוחים ולנעימים פי כמה. רמת השדרוג תלויה כמובן באיכות הייצור של אותם מוצרים, ככל שאלו יגיעו אליכם מיצרנית כלים סניטריים המובילה בישראלארונות אמבטיה,כלים סניטריים ברמה הגבוהה ביותר הכולל רמת גימור גבוהה - כך השדרוג יורגש באופן מאסיבי. גם המגוון מדבר כאן - אם החברה מייצרת כלים סניטריים, גרניט אבן קיסר עבור משטחי מטבח, חדרי אמבטיות ומדרגות, תוכלו ליהנות מיותר מוצרים מיוחדים ורציניים.

כלים סניטריים יש לקנות לפי כמה קריטריונים. הקריטריון הראשון שיש להתייחס אליו כאשר קונים כלים סניטריים עבור חדר האמבטיה הוא הנוחות. למשל, לא כדאי לקנות כיורים קטנים מדי משום שאז המים משפריצים לכל עבר כאשר רוחצים ידיים, כאשר שוטפים פנים או כאשר מצחצחים שיניים. לא מעט פעמים עושים גם כביסה עדינה בכיור האמבטיה ולכן כדאי לא לבחור כיורים קטנים מדי. גם אסלות צריכות להיות נוחות כמובן וכך גם הדבר לגבי אמבטיות ולגבי מקלחונים. קריטריון נוסף שיש לשים אליו לב כאשר קונים כלים סניטריים הוא העיצוב של כלים סניטריים. חשוב שהעיצוב של כלים סניטריים בתוך חדר האמבטיה יהיה אחיד ושכל הכלים הסניטריים יישתלבו זה עם זה מבחינת המראה והעיצוב שלהם.

כלים סניטריים ניתן לקנות בלא מעט עיצובים ובמגוון גדול מאוד של גדלים. אין חדר אמבטיה שאי אפשר להתאים לו בצורה מושלמת כלים סניטריים. בין אם אתם מעוניינים לקנות אסלה כחולה או כיור אדום, אמבטיה משיש או אסלה אשר עשויה מחרסינה לא תתקשו לעשות זאת בגלל השפע הגדול כל כך והמגוון העצום של כלים סניטריים.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017