ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מרצפות

מרצפות הן חלק חשוב מאוד מהבית שלנו, מרצפות משפיעות רבות על מראה הבית על אופיו ועל הסגנון שלו, מרצפות יכולות להקנות לבית מראה מסוים יותר מכל שאר הרהיטים או החפצים בו. מרצפות יכולות להפוך מראה של בית מקצה לקצה, יכולות לגרום לבית להיראות גדול יותר ומואר ולהפך. מרצפות בדרך כלל בוחרים בצבע בהיר כלשהו, מט או מבריק או עם עיטורים זה כבר עניין של טעם אבל בדרך כלל בוחרים אנשים מרצפות בהירות צבע, ישנם אנשים שמבחינתם מרצפות מתאימות זה בעצם פרקט או סוג של ריצוף אחר, יש כאלה מעדיפים קרמיקה וכו'. 

ישנם סוגים רבים של מרצפות, המגוון רחב ולפעמים קשה להחליט מה מתאים ולאיזה חדר, אם רצוי שכל הבית יהיה עם אותם מרצפות או לחלק זאת לפי חדרים וסלון ומטבח. כדי לא ליצור בלאגן בעיניים או בשביל הנוחיות שלנו עדיף שכל הבית יהיה אותו הדבר, אך יש כאלה שמעדיפים בחדרים פרקט או שטיח מקיר לקיר במקום מרצפות, או כל תחליף אחר וכי מרצפות לא מהוות נוחות ולכן משאירים את המרצפות אל מחוץ לחדרים. 

המון אנשים מתייחסים רבות לקריטריון הניקיון כשמדובר במרצפות, אם קשה לנקות מרצפות אם רואים עליהן כל דבר קטן, אם כל לכלוך מודגש עליהן במיוחד, זה יכול להוות לאותן מרצפות חיסרון גדול. מרצפות אמורות להיות נוחות במיוחד כשמדובר על נושא הניקיון שלהן. חשוב לבחור מרצפות שלא מקבלות כתמים עם הזמן בגלל חומרים שנשפכים עליהן וכד', מרצפות שאינן כל כך עדינות במיוחד כשישנן ילדים בבית. המון אנשים עורכים למרצפות שלהם פוליש או פוליש ווקס, כהגנה על המרצפות שלא ינזקו שיהיו בעלי ברק ובעל מראה טוב. כאשר מחליפים מרצפות רצוי לשמור כמה מהן במלאי באיזה מקום שאפשר לאחסן בבית, למקרים בהם קורה משהו. 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017