ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ריצוף

ריצוף הוא אחד הדברים המשמעותיים ביותר אשר משפיעים בצורה משמעותית למדי על המראה של הבית. כאשר בוחרים ריצוף לרוב בוחרים ריצוף עבור שטח גדול למדי בבית. לכן, חשוב מאוד לבחור ריצוף אשר יישתלב בצורה טובה ככל האפשר עם שאר האלמנטים העיצוביים אשר מרכיבים ואשר מעצבים את הבית. למשל, ריצוף אשר נמצא במטבח, צריך להשתלב מבחינת המראה שלו, מבחינת הצבע שלו, מבחינת המרקם שלו ומבחינת חומר הגלם אשר ממנו הוא עשוי עם משטח העבודה של המטבח ועם חיפויי הקירות של המטבח. כמו כן, רצוי שהחברה אותה אנו בוחרים לביצוע הריצוף בביתנו תהיה חברה אשר מייצרת ריצוף, גרניט אבן קיסר עבור משטחי מטבח, חדרי אמבטיות ומדרגות. כמו כן, כדאי שתהיה מתמחה בתחום הקרמיקה,ריצוף.כלים סניטרים ריצוף. ריצוף בחדר האמבטיה צריך להשתלב כמובן עם הכלים הסניטריים אשר נמצאים באמבטיה, עם חיפויי הקירות של האמבטיה, עם החלונות של חדר האמבטיה וכן הלאה.

ריצוף לא פעם עשוי מאבנים שונות. לכל סוג אחר של ריצוף יש יתרונות וחסרונות אחרים. רגע לפני שקונים ריצוף כדאי להתייעץ עם מעצב פנים או עם קבלן בנייה ולנסות להבין איזה סוג של ריצוף מתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם. למשל, ריצוף אשר עשוי מקרמיקה יכול להיות ריצוף בעל מראה מקסים במגוון של צבעים שונים ובמגוון של מרקמים אשר ללא ספק יכול לשדרג את המראה של הבית. החסרון בדרך כלל של רצפות אשר עשויות מקרמיקה הוא שהן עלולות להשבר אם נופל עליהן דבר מה כבד. ולכן, אם יש ילדים קטנים בבית אשר נוהגים להשליך חפצים שונים בהחלט ניתן לבחור ריצוף אחר שהוא גם עמיד יותר.

ריצוף צריך להיות אם כן גם פרקטי וגם מעוצב ככל האפשר. בחנויות שונות אשר מוכרות ריצוף תוכלו למצוא מגוון אין סופי כמעט של סוגי ריצוף שונים במגוון של צבעים ובמגוון של חומרי גלם. כך תוכלו למצוא ריצוף שגם מתאים לעיצוב של הבית שלכם ולעיצוב של החדר אותו אתם רוציף לרצף וגם תוכלו למצוא ריצוף אשר מתאים לטעמכם האישי. בזכות המגוון הגדול כל כך לא תתקשו למצוא ריצוף.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017