ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ריצוף

ישנם קריטריונים משמעותיים מאוד כשמדובר בבית חדש או בשיפוץ הבית, אחד מהם הוא ריצוף. ריצוף יכול לשנות את הבית מקצה לקצה, הוא יכול להגדיל אותו, להקטין, ליצור מראה אפל, להעניק לבית הרבה אור, אם הוא מבריק או מט וכד'. כל הדברים האלו נקבעים בתהליך הייצור של הריצוף, ולכן מומלץ לבחור ביצרנית שהיא גם מהחברות הוותיקות בארץ לשיווק ריצוף, כלים סניטרים, פסיפס, פורצלן, ברזים, ארונות ועוד. ככל שהיא מספקת את המותגים המובלים  בקרמיקה, גרניט פורצלן, פרקט, ברזים ,כלים סניטריים, ארונות אמבט, ריצוף, אבזירי אמבטיה ועוד - כך מדובר בחברה יותר מקצועית ואיכותית לביצוע המשימה. ריצוף משפיע רבות על הבית, הוא יכול לשנות את חלל החדר ואת האווירה בו בצורה מאוד דרסטית. המון אנשים בוחרים ריצוף שנראה להם מתאים ולאחר מכן מבינים שזה לא עשה להם טוב לבית מבחינת מראה, או שקשה לנקות את הרצפה עם ריצוף מסוג כזה וכד'. 

לכן כשחושבים לרכוש ולהתקין ריצוף חדש בבית ו/או בחדרים חשוב לבדוק איזה ריצוף יתאים לנו, איזה ריצוף יהיה קל לניקוי, איזה ריצוף לא יהיה בעייתי מכל הבחינות, ניתן לשמוע המלצות גם מבעל החנות בה אנו רוכשים את האריחים לשם ריצוף, הוא יוכל לעזור לנו ולהתאים לנו ריצוף. המון אנשים נוטים להתקין בתור ריצוף חדש קרמיקות בשלל צבעים שונים, יש כאלה שמעדיפים צבע אחיד, צבע נייטרלי כזה שלא מגביל או ייחודי מידי וכזה שיתאים לכל הבית. ישנם כאלה  שמתקינים ריצוף מסוים במטבח ובחדר הסלון אך בחדרים מתקינים משהו שונה לחלוטין, או פרקט מעץ, או צבע קרמיקה אחר. 

ריצוף הוא נושא של נוחות ומראה, אם הוא יפה בעין וקל לניקוי, נעים כשדורכים עליו וכד' אז הוא מתאים לנו. אם הצבע מתאים לחלל החדר, אם הוא משתלב בצורה נכונה אז בחרנו מתאים. ישנן רצפות אשר לא נעים לדרוך עליהן ובטח שלא לנקות אותן, תמיד הן ייראו לא נקיות, או תמיד נראה עליהן את הלכלוך מהר כל כך, מה שמאוד מפריע על קריטריון הניקיון מבטלים אנשים רבים סוגים שונים ורבים של ריצוף. ריצוף ללא מראה נקי ומבריק הוא ריצוף לא יפה ברוב הזמן. 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017