ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה הם לחלוטין פריט מאסט (חובה) בכל בית. ארונות אמבטיה פותרים לכם בעיות אחסון ומאפשרים לכם להחזיק באמבטיה את כל מה שאתם צריכים ועד כה נאלצתם לגרור מחדרים אחרים לאמבטיה לקראת כל רחצה. אם אתם לא קונים ארונות אמבטיה מחברה אשר מציעה לכם מגוון רחב של מוצרים לאמבטיה הכוללים: כיורים,כיורים מצויירים, כיורים מאויירים עבודת ארונות אמבטיה - אתם יכולים למצוא אתם עצמכם עם מוצרים לא איכותיים. לכן חשוב להשקיע דקה או שתיים בשביל למצוא את החברה המתאימה אשר עוסקת ביבוא ושיווק של קרמיקה וגרניט פורצלן לריצוף וחיפוי, כלים סניטרים, ארונות אמבטיה, ברזים ואביזרי אמבט. רק כך תהיו מרוצים בצורה מושלמת מארונות האמבטיה שלכם.
 
אנשים רבים משדרגים כיום ומשפצים חדרי אמבטיות כחלק מהלייף סטייל, דהיינו סגנון החיים המודרני, וזאת כדי להנות יותר מהבית. אנשים מדרגים ראשית כל משיקולים אסתטיים אבל, וכאן נכנסים ארונות אמבטיה, באותה נשימה הם גם מבקשים להפוך את האמבטיה לנוחה יותר לשימוש. יופי ונוחות הם השילוב המנצח שעומד בבסיס ההחלטה לשפץ ולעצב מחדש אמבטיות. ארונות אמבטיה, כפי שהם מתוכננים היום מאפשרים לכם נוחות בעיצובים מרהיבים המייצרים מפגש מרתק של יופי ונוחות אצלכם באמבטיה.
 
ישנם שפע של ארונות אמבטיה המוצעים למכירה ברשתות המובילות לריהוט הבית וכן בחנויות קונספט המתמחות באמבטיות. ארונות אמבטיה תופסות מקום מרכזי עם שלל דגמים, גדלים וסגנונות עיצוביים. יש כיום שימוש מגוון בחומרים מהם מיוצרים ארונות אמבטיה, שימוש בעץ מלא, שימוש במתכות, בזכוכיות ובפלסטיק וכמובן השילובים המנצחים של שני חומרים לפחות. הנפוץ ביותר הוא עץ וזכוכית או מתכת וזכוכית.
 
ישנם ארונות אמבטיה עומדים על הרצפה וישנם ארונות אמבטיה המיועדים לתליה על הקיר. ישנם ארונות אמבטיה פתוחים, כמו מדפים וישנם ארונות סגורים עם דלתות נפתחות או דלתות הזזה וכן ארונות הכוללים אף מגירות.
 
הסגנון המועדף ביותר על הישראלים בשנים האחרונות הוא זה של ארונות אמבטיה מעץ מלא עם דלתות מזכוכית שקופה או מזכוכית חלבית.העץ המלא, בהיר או קהה, גורם לחדר האמבטיה להראות מושקע, מעוצב ומטופח. מאחר וחדרי רחצה הם תמיד קטנים בגודלם, הזכוכית היא זו שיוצרת תחושת מרחב. המשחק של צבע עץ קבוע עם הצבעים (של המגבות, תכשירי רחצה ועוד) הבולטים מבעד לזכוכית, מוסיפים עוד משחק מעניין לעין של צבעים, גוונים וצורות.
 
ארונות אמבטיה בעלי דלתות ומגירות הם איכותיים יותר לטווח הארוך שכן הם שומרים טוב יותר על הפריטים המאוכסנים שם הן מבחינת אדים ורטיבות והן מבחינת אבק. אלו מהווים פתרונות אסתטיים בכל המובנים.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017