ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 אביזרי אמבטיה

אם גם אתם מחפשים מדריך קניה לרכישת אביזרי אמבטיה - הגעתם למקום הנכון. אביזרי אמבטיה חשוב שייקנו מחברה מובילה בתחום הברזל והעיצוב. מוצרי החברה כוללים חדרי אמבט, אביזרי אמבטיה, כלים סניטריים, ריצופים, גבס ומוצרים נוספים.  כמו כן, חשוב מאוד שהיא גם מספקת את המותגים המובלים  בקרמיקה, גרניט פורצלן, פרקט, ברזים ,כלים סניטריים, ארונות אמבט, אביזרי אמבטיה, אבזירי אמבטיה ,מתוך רעיון להתמקצע בכל חומרי הייצור של אביזרים אלו. אם אתם מחפשים עוד טיפים, המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם.
 
אביזרי אמבטיה הם כיום תעשייה בפני עצמה, תעשייה חובקת עולם המלגלת מלירדי דולרים בשנה. עברו חלפו להםם הימים בהם זוגות צעירים היו קונים דירה מידי קבלן או מידי משפחה שמוכרת את הבית לאחר כמה שנים טובות ומקבלת את הבית עם אבזרי האמבטיה הקיימים בו. ידיות, מראות, מקנים לסבון, למשחות ומברשות שיניים, מתלים למגבות (מיצרנית חברה המובילה בתחום אביזרי אמבטיה,אביזרי אמבטיה,ברזים,אמבטיות ועוד) וכל אלו הם כבר ממש לא משהו שאנחנו מקבלים כחלק מהבית כמו בטון וזכוכית. ממש לא.
 
בחירת אבזרי אמבטיה היא אחת ההנאות הגדולות ביותר של זוגות הנכנסים לבית חדש. יש כיום מבחר עצום של אבזרי אמבטיה והמסע לבחירת אבזרי אמבטיה הופך למסע לגילוי עצמי. בבחירת אבזרי אמבטיה אנשים יכולים להרשות לעצמם להיות קצתפחות פרקטיים ואפילו קצת פחות חסכניים מכפי שהם כשהם מתכננים גדלים של חדרי שינה או בוחרים פריטים למטבח שיתאימו לצרכים היום יומיים. אביזרי אמבטיה הם גם פרקטיים אבל בעיקר עיצוביים, אסתטיים וכייפיים. אביזרי אמבטיה הם מה שנותן לאמבטיה את הגוון, הצבע, האופי והסגנון. תראו לי איך נראים אביזרי האמבטיה שלכם ואומר לכם מי אתם.
 
אביזרי אמבטיה מתוכננים במגוון אדיר של סגנונות כך שיתאימו למגוון עצום של טעמים אישיים. ישנו סגנון וינטג', קלאסי, עתיק ויוקטי. ישנו סגנון של אביזרי אמבטיה מינימליים, מתכתיים, לכאורה חלקים ואסתטיים בסגון הפנג-שוואי. ינו סגנון של אביזרי אמבטיה משפחתיים, המתאימים למשפחות צעירות עם ילדים בהם יש דגש על הצבעוניות (כחול אדום, ירוק וכו'). ישנם אביזרי אמבטיה המתאימים למקלחות ילדים עם דגש על חיות, ים, אנימציה ומשחקים מעניינים עם שילובי צבעים שילדים אוהבים (אצות ים, דולפינים, ברווזים ודגים הם רק חלק משלל הדוגמאות המקשטות אביזרי אמבטיה לילדים).
 
כאשר בוחרים אביזרי אמבטיה אנשים נוטים להתבלבל מהשפע. זהו שפע שמאפיין את העשור האחרון. אנשים שמעצבים בית לאחר קרוב לעשר שנים נדהמים בכל פעם מחדש מההיצע. זה אכן מבלבל אולם זה בלבול טוב. בסופו של דבר כל אחד יכול לעצב את אמבטיית החלומות שלו באמצעות אביזרי אמבטיה חדשים.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017