ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה תוכלו לקנות במבחר של גדלים ובמגוון גדול מאוד של עיצובים. זאת אומרת, לא משנה כמה מקום פנוי יש לכם בחדר האמבטיה או כמה חדר האמבטיה צפוף וקטן יחסית תוכלו להתאים עבורו ארונות אמבטיה בגדלים מושלמים, לא גדולים מדי ולא קטנים מדי. העיצובים והמבחר תלויים בראש ובראשונה באיכות החברה שממנה אתם עתידים לקנות את הארונות. אם תבחרו בחברה שהינה חברה ליבוא ושיווק ארונות אמבטיה וכלים סניטרים, אשר עובדת כבר מספר שנים מול השוק הפרטי - אתם לודאי תמצאו מבחר עשיר של דגמים וסגנונות.עבור חדרי אמבטיה קטנים במיוחד כמובן שיש לבחור ארונות אמבטיה דקים יחסית אשר לא תופסים נפח גדול מדי. חשוב מאוד לא להעמיס יותר מדי חפצים בתוך חדר אמבטיה קטן ולא להכניס לתוכו חפצים ורהיטים גדולים מדי, דבר הכולל כמובן גם ארונות אמבטיה גדולים ורחבים, על מנת ליצור תחושה שחדר האמבטיה הוא למעשה חדר מעוצב ולא חדר צפוף מדי וקטן מדי.

ארונות אמבטיה צריכים לא רק להתאים לחדר האמבטיה מבחינת הגודל שלהם אלא ארונות אמבטיה צריכים להתאים לחדר האמבטיה גם מבחינת העיצוב החיצוני שלהם. כאמור לעיל, בחנויות המוכרות מגוון אביזרים לאמבטיה ומבחר של רהיטים לאמבטיה תוכלו לקנות ארונות אמבטיה בכל עיצוב אפשרי וכמעט בכל צבע אפשרי. כך שגם אם חדר האמבטיה שלכם מעוצב בצורה מיוחדת ומאוד מודרנית וגם אם חדר האמבטיה שלכם מעוצב בצורה קלאסית, פשוטה ועדינה תוכלו להתאים לו בצורה מושלמת ארונות אמבטיה אשר מתאימים באופן נהדר לעיצוב שלו. כמו כן, לא משנה מה הם הצבעים הדומיננטיים בחדר האמבטיה תוכלו להתאים את הצבע של ארונות אמבטיה לצבע של החדר כולו, בין אם הוא צבוע בכחול, באדום או בצבע בז'.

ארונות אמבטיה הם ארונות שימושיים מעין כמוהם ולכן בהחלט לא ניתן לוותר עליהם בתוך חדר האמבטיה, גם אם הוא קטן למדי. בתוך ארונות אמבטיה אתם יכולים לאחסן חפצים אישיים יחסית כמו למשל מוצרים שונים להגיינה נשית, תרופות ומגוון של תכשירים קוסמטיים שנוח לשמור אותם באמבטיה. כך שבהחלט לא דאי לוותר על ארונות אמבטיה.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017