ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 אמבטיות

אמבטיות הם בדיוק המקום הנכון להתחיל ולעצב את הבית. חדר האמבטיה הוא החדר בו אנו מתרצחים ומבלים בנעימים, נרגעים ומכייפים. לכן חשוב לזכור כי בעיצוב חדר האמבט לא צריך לחסוך. מומלץ לרכוש את המוצרים הטובים במקום המתמחה בהרכבת ריצוף וקרמיקה יחודיים ובנוסף אנו מציעים ריהוט לחדר האמבט., אמבטיות, כלים סניטרים, ועוד. מכלול המוצרים האיכותיים לאמבט שלכם ישדרג לכם את החוויה מעל ומעבר.

למרות שלא בכל בית נפגוש באמבטיות, ידוע כי אמבטיות הם סוג של פינוק. המון אנשים אוהבים אמבטיות גם אם רק להתקלח בהם וגם אם להתפנק ולמלא באמבטיה מים ולשכב להירגע. מים הם מרגיעים, הצליל שלהם, המגע, וכל פן בהם מרגיע לכן המון אנשים מוצאים עצמם ממלאים אמבטיות במים בכדי להירגע, אמבטיות שונות מאוד ממקלחונים, אם נתקין בביתנו מקלחון לא נוכל למלא בו מים, לא נוכל לשכב בגלל הצפיפות שבתוך מקלחונים. מקלחונים טובים לאנשים שאוהבים מקלחות זריזות כאלה שמסיימים מהר בעמידה. אמבטיות מתאימות לאוהבי הפינוקים לאלה שאוהבים לשבת או לשכב במקלחת שלהם. 

בדרך כלל אנשים רוכשים אמבטיות לבנות, הן משרות אווירה נקייה ובכלל ניקיון בגלל הצבע. הן קלות לניקוי, רוב הפעמים אקונומיקה תפתור לנו את הבעיה מאוד מהר. אמבטיות זקוקות ללא מעט מרחב בבית, או יותר נכון בחדר המקלחת. קשה להכניס אמבטיה לחדר מקלחת קטן, זה יוריד המון מגודלו של החדר ולא יתאים בגלל שיצור צפיפות או חוסר התאמה בעין. לא כל בית יכול להרשות לעצמו רכישה או התקנת אמבטיה בבית, הדבר דורש בדיקה של צרכי הבית, וכמובן בתנאי שאנו יודעים מה אנו יותר אוהבים או מה יותר נוח לנו. יש כאלה שמעיפים אמבטיה יש כאלה אוהבים את הדוש במקלחונים, וזהו הקריטריון הכי חשוב בעצם. 

המון אנשים גיוונו ולאחר שחיו שנים רבות עם מקלחונים עברו לאמבטיות קרה גם להפך. אך אלו דברים שקורים רק במקרה והמקלחת קטנה. ישנם בתים בהם ישנו גם מקלחון וגם אמבטיה, אך גם זה תלוי בקריטריונים והתנאים שמציב לנו הבית, לא בכל בית ישנם כמה חדרי מקלחת בהמון בתים ישנה מקלחת אחת וכך בעצם מגיעה הדילמה של מה כדאי לקחת מקלחון או אמבטיה, היות והחלטה זו תכריע להמשך של הנאתנו. 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017