ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 קרמיקה

אם אתם חושבים על קרמיקה לבית, כדאי שתבחרו בקרמיקה אשר מיוצרת בחברה איכותית אשר פועלת בתחום השיש והקרמיקה. החברה מייצרת קרמיקה, גרניט אבן קיסר עבור משטחי מטבח, חדרי אמבטיות ומדרגות. קרמיקה איכותית היא אכן אחד המוצרים החזקים שתוכלו למצוא בעיצוב הבית כיום. ואם כבר מדברים על מוצרים חזקים בבית, קרמיקה בייצור איכותי מאבן גרניט - היא הדבר הבא. קרמיקה בייצור מיוחד עם גרניט - ניתן למצוא במבחר של חברות מובילות בתחום יבוא ושיווק ארונות אמבטיה וכלים סניטרים, אשר עובדת שנים רבות מול השוק הפרטי וכן בשוק העסקי. רוצים לדעת עוד? המאמר הזה מיועד בדיוק בשבילכם.

את אותו סלע גרניט המשווק בארץ אנו מייבאים מחול, בארץ ניתן למצוא גרניט אילת אולם הוא לא מסחרי. גם הגרניט כמו כל אבן אחרת הנקראת תחת שם כולל של המילה שיש ניתן למצוא בשלל צבעים וצורות ובדרך כלל כמו השיש גם גרניט משמשת בעבודות קרמיקה, ציפויי קירות ולמשטחי עבודה. את הגרניט אנו פוגשים לרב בצורת אבנים קטנות שמודבקות זו לזו כעין פסיפס ויוצרות שבילים ורצפה.  

אם נעשה מחקר שוק מקיף על קרמיקה ואבנים המשולבים בעבודות קרמיקה שאנו משתמשים בהם לקשט ולעטר את בתינו - אין ספק שנמצא גם את הסלע ששמו גרניט שגם הוא מקורו כמו השיש מבטן האדמה ושהתגלה בשל תנודות של שכבות קרקע.  אולם גם לאחר שנעזרנו במעצב פנים שככל הנראה הוא מכיר את שוק האבנים. לבחור גרניט לעיצוב קרמיקה בבית, גם אם זו תהיה משימה לא קלה , ללא ספק זו תהיה בחירה נכונה אם אנו מחפשים שילוב טבעי של כוח ויופי. גרניט נותנת לנו את השילוב במנצח הזה ללא ספק. 

בשוק הקרמיקה קיימים סוגים רבים של אבנים – אוניקס, שיש מדומה ,שיש טבעי , אבן קיסר ועוד. ללא ספק השאלה איזו מהן אנו ניקח לבתינו אם זה למטבח אות לחדר האמבטיה או אפילו לחיפוי קיר בחצר או שיפוץ של מרפסת היא שאלה שיש לתת עליה את הדעת ולהשקיע המון זמן בבירורים על מנת להבטיח שאת ההחלטה הזו נעשה בצורה השקולה ביותר. מוצרי קרמיקה לבית, ככל שיוקפדו בתהליך ייצורם וכן החומרים המשולבים בתוכם יהיו איכותיים דיים – כך ייטב. אם מתוך כל שפע האפשרויות העומדות לרשותנו בבחירת קרמיקה לבית, נבחר גרניט - הרי שעשינו החלטה נבונה ביותר. שהרי כל האבנים בתחום הקרמיקה הן אבנים טובות וכל הסלעים טובים. אולם לכל אחד ואחד מאיתנו יש איזו נטיית לב קטנה שמעוררת אותו כל פעם שהוא ניצב בפני החלטה מרכזית בחייו והיא זו שעוזרת לו להחליט. 

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017