ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 קרמיקה

קרמיקה לבית - לא קונים בכל מחיר. בשוק הקרמיקה יש מוצרי קרמיקה זולים מדי, ולצערנו מחירם מעיד על טיבם. אם אתם לא מתפשרים על איכות, כדאי שתבחרו באחת מן מהחברות הוותיקות בארץ לשיווק קרמיקה, כלים סניטרים, פסיפס, פורצלן, ברזים, ארונות, קולניות ומקלחונים. חברות אלו יודעות לספק סחורה קרמית על הצד הטוב ביותר. גם חברה אשר הינה חברה מובילה בתחום הברזל והעיצוב. מוצרי החברה כוללים חדרי אמבט, קרמיקה, כלים סניטריים, ריצופים, גבס ומוצריו ועוד - גם היא יכולה להעניק לכם את מיטב המוצרים הקרמיים לבית. חברה ליבוא ושיווק ארונות אמבטיה וכלים סניטרים - היא החברה בשבילכם. ואם אתם כבר רוכשים קרמיקה ייחודית, קחו בחשבון שאתם תצטרכו גם ריצוף וקרמיקה יחודיים ובנוסף, ריהוט לחדר האמבט., כלים סניטרים, ועוד. כדאי למצוא את הקריקה ממקום איכותי.

קרמיקה מהווה משטח יפהפה ומעוצב המשלימה את עיצובו של כל מטבח או חדר אמבטיה. צבעי האפור והלבן של קרמיקה משתלבים בקלות עם מכשירים חשמליים במטבח., או עם צבע הקיר בחדר האמבט. בזכות צבעים אלו המטבח והאמבט מקבלים מראה מודרני ו"נקי". בניגוד לסוגי שיש אחרים, יתרונות הקרמיקה שהם אינם סופגים כתמי מזון אלא דוחים אותם. כך במיוחד המטבח שומר על מראהו האלגנטי המסוגנן זמן רב לאחר הקנייה.

קרמיקה מיוחדת גם בעמידות גדולה מאוד בניגוד לחומרים אחרים. בנוסף, קרמיקה היא בעלת חוזק רב ובגמישות יוצאת דופן. מוצר קרמי זהו משטח שאינו נשרט או לחילופין נשחק בקלות ובכך מבטיח למשתמש בו הנאה לאורך שנים. כמו כן, אין טעם לפחד שמשטח קרמיקה יתבקע או יותיר אחריו שבבים. 

קרמיקה, בנוסף לחוזקו וליופיו הוא מאוד פונקציונלי, תכונה החשובה לאין שיעור בייחוד שמדובר במטבח. משטחים קרמיים קלים מאוד לניקוי, לתחזוקה ולשמירה עליהם. כל התכונות של משטח ייחודי זה מתאפשרים בעקבות תהליך ייצורו מקוורץ טבעי. יתרונותיו של הקוורץ עולים ביתרונותיהם לאין שיעור ממשטחים אחרים ומאבן טבעית. כל אלה  הופכים את הבחירה במשטחים קרמיים לברורה מאליה בשיקולים של עלות מול תועלת.

משטחי קרמיקה הינם אידיאליים למטבחים אך אפשר לעשות בהם שימושים נוספים רבים התורמים לעיצוב הבית. משטחי קרמיקה משתלבים נהדר ותורמים לעיצובם גם של חדרי אמבטיה. יופיים, עמידותם, החומר הייחודי ממנו הם עשויים וחוזקם הופכים את אבן הקיסר לבחירה הראשונה המתבקשת מאליה בעיצוב הבית. כל מעצב פנים או אדריכל מקבלים השראה ליצור עיצובי פנים מיוחדים ויפים בעזרת משטחי קרמיקה.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017