ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 חיפויים

 

כאשר אנחנו בונים בית או כל מבנה אחר, ישנו את הקיר שנבנה, שהוא יכול להיות קיר בטון או קיר גבס. ברגע שהקיר נבנה ויצוק, יש צורך להרכיב עליו סוג של חיפוי, מכיוון שאנחנו לא רצים שהחומר הגס של הבטון או הגבס הוא זה שיהווה את קירות הבית שלנו. לכן יש חיפויים ממגוון רחב של סוגים וסגנונות. חיפויים הם מוצרים שמוטב כי ייקנו במקומות איכותיים, כגון חברה שהוקמה כחברה משפחתית בשנת 1977והמשיכה עסק קיים בתחום הקרמיקה חיפויים וכלים סניטריים, או חברה אשר מתמחה למעלה מ- 25 שנה ביבוא ושיווק של ריצופים, חיפויים וכלים סניטריים מאיטליה, ספרד וסין ומייצגת את המפעלים והמותגים המובילים. אלו חברות שיכולות לספק לכם את המיטב בתחום.

אחד מחיפויי הקירות הנפוצים ביותר בבניה בישראל הוא חיפוי בלוחות אבן. חיפויים מאבן מורכבים בעובי של עד 10 סנטימטרים והם בעצם מהווים תחליף לשיטת הקירות בהרכבה מראש שהייתה נפוצה בבנייה בישראל עד סוף שנות התשעים. חיפויים באמצעות אבן מתבצעות על קיר לבנים או בטון והם אלו שמשלימות את השכבה האחרונה של הבניין. חיפויים עשויים מאבן עמידים לאורך שנים רבות.

שיטה נוספת בתחום חיפויים היא שיטת האבן הרטובה. זו היא שיטת חיפויים המקובלת בבניה בישראל כיום. אל קיר הבטון מצמידים מעין רשת פלדה ואליה מחברים לוחות אבן. כך, בעצם מקבלים יתרון כפול – גם יציבות הפלדה וגם יציבות האבן, בעובי 5 ס"מ. האבן מתקשה על גבי רשת הפלדה והם משתלבים זה בזה ויוצרים חיפויים חזקים ועמידים.

עוד שיטה בענף חיפויים היא שיטה הפוכה מהאבן הרטובה, ונקראת בהתאם שיטת האבן היבשה. שיטה זו נפוצה בעיקר בחו"ל ופחות בישראל. חיפויים בשיטה היבשה מתבצע באמצעות עוגנים שמחברים את האבן לקיר המחופה. גם שיטה זו נחשבת לשיטה חזקה ויעילה, אך כאן ישנה הסתמכות יתרה על יצרן העוגנים, והמבנה יקום ויפול על חוזקם, תרתי משמע.

חיפויים נוספים יכולים להתבצע באמצעות שיטת "הקיר הכפול". שיטה זו היא גרסה שונה מעט של השיטה היבשה ובה האבנים מחוברות אחת לשנייה באמצעות טיט ומלט.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017