ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 חיפויים

 חיפויים הם אחד המוצרים שיכולים להפוך את ביתנו למקום טוב ובטוח יותר. למרות שאלו עושים עבודה נפלאה בדרך כלל, לא תמיד זה נראה כך בפועל. זאת משום שהכל מתחיל בטיב המוצר והיכן קניתם אותו. אם לדוגמא רכשתם חיפויים מחברה אשר מציעה לכם מגוון רחב של מוצרים לאמבטיה  הכוללים: כיורים,כיורים מצויירים, כיורים מאויירים עבודת חיפויים ועוד - סביר להניח שהחיפויים שלכם יחזיקו מעמד. חברה אשר מספקת את המותגים המובלים  בקרמיקה, גרניט פורצלן, פרקט, ברזים ,כלים סניטריים, ארונות אמבט, חיפויים, אבזירי אמבטיה ,ומוצרים נלווים ועוד, היא אכן חברה אמינה שכדאי לסמוך עליה כאשר רוכשים ממנה מוצרי חיפוי לבית.

למה הכוונה במילה חיפויים? הכוונה במושג זה היא לכיסוי או לצביעה של קיר קיים. אומנם קיימים שני מקרים שונים של חיפויים- קירות חיצוניים של בניינים ומבנים וחיפויים פנימיים של דירה קיימת, אך אנו נתמקד כאן בחיפויים פנימיים בלבד, חיפויים שנועדו לאחר קניית בית חדש או בעת שיפוצים ושינויים שאנו בוחרים לעשות בדירה בכדי לעורר התחדשות בבית ולעצב אותו בצורה חדשה.

עבודת חיפויים אינה עבודה פשוטה כלל וכלל. רצוי תמיד להשתמש בעניין זה באנשי מקצוע מנוסים שיודעים את עבודתם היטב ואינם עושים טעויות. מדובר בעבודה בהחלט לא פשוטה, שדורשת יותר מאשר ידע- גם מיומנות רבה. אחת הבעיות בעת חיפויים היא לדוגמא העניין של השימוש הנכון והערבוב המדויק של החומרים השונים הלוקחים חלק בעבודת חיפויי הקירות. בנוסף לעניין השימוש בכמויות הנכונות של החומרים קיים גם העניין של טכניקות נכונות לחיפוי קירות. ישנן טכניקות שונות של העברת החומר אל הקיר, והטכניקות השונות יוצרות תוצאות שונות. רק מי שמבין היטב בתחום חיפויים יכול להביא לתוצאות מבטיחות. אומנם יש אנשים שבוחרים לעשות את העבודה באופן עצמאי- הרוב המכריע של האנשים לוקחים אנשי מקצוע וזאת משום שעבודה לא מיומנת תגרום לתוצאות לא טובות.

מלבד חיפויים יש גם חיפוי של קירות גבס. חיפויים הם הדרך היעילה והמוצלחת ביותר להסתיר פגמים שונים בקיר כגון חורים או כתמים שלא יורדים.  אומנות חיפויי הקירות ועיצוב הקירות תפסה תאוצה בשנים האחרונות וגם אם אין פגמים מהותיים בקיר ביתנו, עדיין ביכולתינו לשפץ ולחדש את הבית כולו על ידי חיפויים.  ניתן לשפץ את הקיר ולעצב אותו מחדש בחדרי השינה ואף בחדרי הילדים. הדרך לביצוע עבודות אלו היא למעשה הדבקה של אריחים לקיר בעזרת שכבת טייט דקה וזו מלאכה שדורשת זמן ויסודיות.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017