ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אבנים

עם בניית מבנים או בתים, נוסף על הקיר שבונים מסוג גבס או בטון ישנם גם אבנים לחיפוי הבית. אחרי שהקיר עומד איתן חובה לחפות אותו, וזאת כדי להגן על הקיר ולהעניק מעטפת חיצונית לחומרי הבטון והגבס. אבנים הם אלו שלמעשה מהווים את הקירות כפי שאנחנו מכירים אותם, למרות שהם רק המעטפת. אבנים לחיפוי הבית באים בשלל עיצובים וסוגים. בעידן של ימינו, אפשר למצוא מבחר של אפשרויות לעיצוב הבית עם חברות המתמחות בייצור אבנים - כמו חברה הפועלת בתחום השיש משנת 1980. החברה מייצרת אבנים, גרניט אבן קיסר עבור משטחי מטבח, חדרי אמבטיות ומדרגות. או לחילופין, חברה מובילה בענף האבנים ומתמחה בביצוע עבודות שיש ומשטחים כגון: גרניט, אבן קיסר ועוד. לחברה ניסיון רב בביצוע משטחי מטבח ועוד ועוד.

לוחות אבן נחשבים לסוג אבנים לחיפוי הבית הנפוצים בבניה בארץ. הם מורכבים ברמת עובי של מעשרה ס"מ ומגלמים תחליף לשיטת העבודה של הרכבת קירות מראש שעד שנות ה-90 נחשבה לנפוצה מאוד בארץ. חומרי גלם אלו נעשות בפועל על גבי קירות בטן, גבס או לבנים ומהוות שכבת החיפוי האחרונה בבניין. יתרון בולט של אבנים לחיפוי הבית מאבן הוא שהם עמידים וחזקים למשך המון שנים.
 
עוד שיטה מוכרת בעולם אבנים לחיפוי הבית היא שיטת חיפוי באבן רטובה, שנחשבת לשיטת החיפוי מובילה בישראל היום. בשיטה זו רשת פלדה מוצמדת על קירות בטון ועל גביה משבצים אבנים להשלמה. היציבות של האבן ושל הפלדה בעובי של לא פחות מחמישה ס"מ מקנים תמיכה כפולה לחיפוי מה שיוצר אבנים לחיפוי הבית משולבים, עמידים וחזקים.
 
שיטה נוספת בתחום היא הפוכה לגמרי משיטת האבן הרטובה ונקראת שיטת האבן היבשה. זו שיטה מוכרת יותר מחוץ לישראל ומעט פחות בארץ. אבנים לצורכי חיפוי בשיטה זו מתבצעים על ידי שורה של עוגנים המחוברים לקיר שאותו רוצים לחפות על ידי אבן. כאן למעשה יש תלות גדולה בחוזקם של העוגנים שמיוצרים באופן חיצוני.
 
ישנה גרסה נוספת של אבנים לחיפוי הבית בשיטה היבשה והיא נקראת הקיר הכפול, שבשיטה זו מלט וטיט מחברים ביחד שורות של אבנים זו לזו בדומה לעוגנים, רק על ידי אבנים.
 
 
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017