ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 אבנים לחיפוי קירות

 
מחפשים אבנים לחיפוי ועיצוב הבית? היום לא כל כך קשה למצוא חברות מתאימות, פשוט משום שהמגוון כה רחב! תוכלו למצוא חברה שמתמחה בתחום כבר שנים רבות כמו חברה אשר נוסדה בשנת 1987 בקרבת עתיקות העיר הרומית קיסריה. החברה מייצרת אבנים באיכות גבוהה, המתאימים לשימושים וליישומים מגוונים. מלבד הוותק, גם חשוב איכות המוצרים והמגוון שלהם, ולכן תוכלו למצוא גם חברה אשר נחשבת לחברה הגדולה בישראל המתמחה ביבוא ושיווק אבנים ממיטב המחצבות בארופה, ברזיל, דרום אפריקה וסין. לא רק כזאת, כי חשוב שהחברה תבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר - חברה אשר הוקמה מתוך אהבה וכבוד למסורת הבנייה העתיקההחברה מיצרת ומשווקת אבנים,חיפויים. כך תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות. רגע לפני שאתם מתחילים לרכוש אבנים חדשים לבית, הנה כמה טיפים ורעיונות לעיצוב הבית וחיפוי הבית באמצעות אבנים.
 
אבנים לחיפוי קירות הפכו בשנים האחרונות לאחת הדרכים הפופלאריות יותר להוסיף ולשדרג את הערך העיצובי של הבית. אבנים לחיפוי קירות מתחלקים לכמה סוגים שונים, בעיקר על פי החומר. חיפויי טיח בצבעים שונים ומרקמים שוני. אבנים לחיפוי קירות מחומרים קשים כמו- זכוכית, פסיפס, עץ, אלומיניום, נירוסטה, קרמיקה, פלסטיק ועוד. וחיפויים רכים- זה סוג שבעיקר מסתכם בבדים וטפטים.
 
דבר ראשון צריך להבין מה אנחנו רוצים להשיג.  האם אנחנו הולכים על קו נקי מתוחכם ומודרני בעיצוב הבית שלנו? זהו קו שמאופיין היום במונח- עיצוב היי טקי. או שאולי אנחנו הולכים על עיצוב שמרני, קלאסי ומעודן? אחרי שנדע מה הסגנון שבו אנחנו רוצים לעצב את ביתנו נוכל לבחור אבנים לחיפוי קירות מתאימים שישדרגו את החלל בצורה מעניינת ומרשימה.
 
כפי שניתן להבין, אבנים לחיפוי קירות הוא תחום רחב והאפשרויות הן מרובות. לכן כדי לבצע סקר שוק לגביי כל הסוגים השונים של החומרים, מה יותר מתאים לסגנון העיצובי של ביתכם ומה תווך המחירים. כמובן שהדבר העיקרי שיקבע את המחיר הוא סוג החומר.  אבנים לחיפוי קירות מיציקות פלסטיק יעלו משמעותית פחות מאשר אבנים לחיפוי קירות מקרמיקה, או אבנים לחיפוי קירות מעץ איכותי. לפעמים אבנים לחיפוי קירות הם דבר שרק מעצם עשייתו, מתקבלת תמונה שונה לחלוטין בבית.גם אם לא מדובר בבית חדש או משופץ. עם החומר המתאים, והעיצוב הנכון אבנים לחיפוי קירות יכולים להפוך בית ישן ומשעמם לבית שמרגיש כאילו עבר מייק אובר כללי!
 
אבנים לחיפוי קירות הם אופציה נוחה מאוד לשינוי האווירה בבית ישן ללא שיפוץ מסיבי וגדול. אפילו טפט על קיר אחד יכול לתת הרגשה של בית חדש לגמרי. אין ספק שאבנים לחיפוי קירות הם אופנתיים ועכשוויים ויכולים לחולל שינויים גדולים בביתכם!
 
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017