ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 שיש קיסר

 
כל מי ששיפץ את המטבח יודע כמה קשה קבלת ההחלטות. יש מבחר גדול ומידע רב ומבלבל. אחת הסוגיות שצריך להחליט לגביה היא משטחי העבודה במטבח. איזה חומר, איזה צבע, מה כדאי לבחור מבין כל האפשרויות?

שיש קיסר הוא הבחירה האולטימטיבית כאשר ניגשים לבחור משטח עבודה למטבח. כל מי שבונה מטבח יודע מהם הפרמטרים החשובים לו בבואו להחליט על החומרים שייבנו את מטבחו. מה חשוב לו יותר? חוזק, יופי, עמידות לאורך שנים, סגנון ומקוריות. שיש קיסר נותן מענה לכל הדרישות האלה.

שיש קיסר מציע יתרונות רבים ההופכים את העבודה במטבח לקלה ונעימה יותר. שיש קיסר מורכב בעיקר מחומר הנקרא קוורץ. חומר טבעי וחזק. יחד עם חומרים נוספים המצויים בו, כמו חלקי זכוכית, פולימרים וחלקי מראות, מרכיבים כולם יחד מוצר יפה ומרשים. בנוסף, הוא ידוע בעמידותו ובחוסנו. הוא אינו נשרט כמעט, עומד בטמפרטורות חום גבוהות, כך שניתן להניח עליו כל דבר חם בלי חשש. שיש קיסר לא מוכתם בקלות והוא כמובן, עמיד כנגד רטיבות. כמו כן, הוא חומר כה אמין עד כי החברות המייצרות אותו מחלקות אחריות ארוכת שנים, ללא היסוס או חשש.

אבל שיש קיסר אינו רק פרקטי. אחת מתכונותיו הבולטות של שיש קיסר היא יופיו וייחודיותו בעיצוב המטבח. קיים מגוון רב של גוונים ומרקמים של שיש קיסר. כל מעצב פנים או מעצב מטבחים יכול להשתולל עם שפע האפשרויות שמציעות חברות המשווקות את מוצרי השיש האלו. ככל שהביקוש קיים ממשיכים היצרנים ביישום רעיונות חדשים אשר ישאירו את השיש אטרקטיבי בעיצוב הבית והמטבח.

בתקופה שבה נושא איכות הסביבה הוא כל כך חם, הצליחו להפוך גם את שיש קיסר למוצר אקולוגי. כיום אפשר למצוא משטחי שיש קיסר המכילים בתוכם חומרים ממוחזרים כמו זכוכית ומראה המוסיפים זוהר ותחכום לפרקטיות של המוצר.
 
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017