ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

שיש אוניקס

שיש אוניקס הוא אחד מסוגי השיש המיוחדים שיש בשוק. היום ישנם כמה וכמה חברות אשר מתמחות בייבוא שיש אוניקס, כמו לדוגמא חברה הגדולה בישראל המתמחה ביבוא ושיווק שיש ממיטב המחצבות בארופה, ברזיל, דרום אפריקה וסין. ייבוא שיש אוניקס הוא מלאכה לא פשוטה, ולכן כדאי לבחור בחברה אשר מתמחה בתחום כבר זמן רב, כמו חברה אשר פועלת בתחום השיש משנת 1980. החברה מייצרת שיש, גרניט אבן קיסר עבור משטחי מטבח, חדרי אמבטיות ומדרגות, חברה מובילה בענף השיש ומתמחה בביצוע עבודות שיש ומשטחים כגון: גרניט, אבן קיסר ועוד. לחברה ניסיון רב בביצוע משטחי מטבח, משט ועוד. אם גם אתם מחפשים שיש אוניקס, כדאי לכם להמשיך ולקרוא קצת על שיש אוניקס - ולגלות בעצמכם עובדות מעניינות עליו!

אוניקס, האבן ממנה מייצרים שיש אוניקס היא אחת האבנים שנחשבות ליפות שבטבע, יש אפילו שאלה שקוראים לאוניקס אבן חן. תארו לכם אבן חן שכזו בדמות שיש אוניקס במטבח שלכם. האוניקס בשונה מן השיש שנוצר מאבן גיר ושמכיל את המינרל קלציט , מכילה כמויות גדולות של המינרל קוורץ וזה מה שמשווה לה את החוזק ואת המראה המבריק. אנו קוראים לשיש שאנו מפיקים מהאוניקס שיש אוניקס למרות שהאוניקס אינו אבן שיש. האוניקס בטבע מגיע בדרך כלל כל עם פסים, כמו פסים של זברה שמסתלסלים ושמעטרים אותו לכל רוחבו או אורכו. פסים אלה הם הם שמעניקים למה שאנו קוראים לו שיש אוניקס את המראה המיוחד שלו. 

אוניקס פירושו ציפורן ביוונית וכפי הנראה מן האבן הזו הגיע דווקא המנהג לצבוע את הציפורן בפסים צבעוניים. שיש אוניקס כמחצב משמש אותנו לא רק להכנת משטחי עבודה למטבח, שיש אוניקס משמש אותנו גם כשיש למקלחות ואפשר גם ממנו להכין אמבטיאות וכיורים. וכמובן שאם בחרנו לרכוש שיש אוניקס לבית שלנו אנו נזכה לענג את חושינו עם הפסים פסים שמאפיינים כל-כך אבן זאת. 
אבן האוניקס נחשבת לאבן "סקסית" במיוחד בשל הצבעים הבוהקים שלה.
 
לא סתם נשים מחכות את האבן הזו וצובעות את ציפורניהם. החושניות של שיש אוניקס חודרת לתוך התודעה של האנשים שמאוהבים באבן זו , מסיבה ברורה ושלפתע מגלים שחייהם כמו האוניקס מתפתלים בשמחה ותענוג צרוף ושוב כמובן בהשראת אבן האוניס. 
 
איך שלא מסתכלים על זה , בעיקר אנשים ששיגרת יומם היא עבודה קשה , לחזור בסוף יום אל הבית ולהכין סנדוויץ' עם חביתה על לא סתם משטח עבודה למטבח, אלא על משטח שהוא כל כולו עשוי שיש אוניקס מרהיב זו חוויה מעוררת תיאבון. לשים שיש אוניקס במטבח שלך , זה כמו למזוג יין יישן לגביע קריסטל. 
 
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017