ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שיש

המבחר היום בשוק השיש רחב ביותר. אחד מענפי השיש המובילים הם שיש לאמבטיות, ואם אתם שומעים על בעלי מקצוע וחברות המתמחים בזה, כדאי לכם לפנות אליהם. קחו לדוגמא, חברה אשר נוסדה בשנת 1987 בקרבת עתיקות העיר הרומית קיסריה. החברה מייצרת משטחי שיש באיכות גבוהה, המתאימים לשימוש - זו לדוגמא חברה איכותית שיכולה לספק לכם שיש מובחר. אך לא מספיק שהחברה תהיה ותיקה אלא שהיא תביא מבחר של מוצרים - חברה המציעה לכם מגוון רחב של מוצרים לאמבטיה הכוללים: כיורים,כיורים מצויירים, כיורים מאויירים עבודת שיש ועוד, הוקמה מתוך אהבה וכבוד למסורת הבנייה העתיקההחברה מיצרת ומשווקת שיש,חיפויים וכן הלאה. אם אתם רוצים עוד טיפים בנושא - כדאי לכם להמשיך לקרוא ולגלות עוד דברים על ייצור שיש לאמבטיות.

ידוע היטב לצרכן כשזה בונה את ביתו שהנושא של חדר האמבטיה הינו חשוב ביותר . וזאת מדוע ? ובכן , האמבטיה היא המקום האינטימי ביותר בבית , המקום שבו אנו נרגעים , רק עם עצמנו , רק לבדנו , המקום שבו אנו שוב יכולים להביט על העולם בזווית נרחבת יותר תחת הפרספקטיבה של אמבט חם וריחני , או מקלחת קרה ומרעננת .
 
בשל סיבות אלה ואחרות חדר האמבט חייב להיות מתאים אלינו , למה שאנו אוהבים , למראה אותו אנו רוצים לראות בכל פעם שאנו נכנסים לנקודה האישית הזאת כל כך . הפתרון הטוב ביותר לדבר הזה – לצורך הזה שלנו ליהנות מחדר אמבטיה נהדר ומתפקד – הוא שיש לאמבטיות . שיש לאמבטיות הוא ציפוי שיש לחדר האמבטיה ויש לו כמה מעלות ידועות וכמה מעלות פחות ידועות . כעת הגיע הזמן לעמוד על המעלות הללו ולפרט אותן משום שהמכירות של שיש לאמבטיות מוכיחות שצרכנים רבים כבר קלטו את הגל החדש הזה של שיש לאמבטיות ורוכשים אותו בהמוניהם – 

המעלות של שיש לאמבטיות –
1. ראשית , שיש לאמבטיות הוא שיש חזק מאוד , מים לא חודרים דרכו , הוא עוצמתי ומסוגל לעמוד בלחצים גדולים וקל מאוד לנקות אותו . שיש לאמבטיות מגיע במגוון צבעים שונים כך שתוכלו להתאים אותו לכל חדר אמבט שהוא ולהנות ממנו שם . 
2. שנית , המרבה של שיש לאמבטיות הוא משהו שאין לזלזל בו . מדובר ביופי ייחודי , באיכות ססגונית שאין ספק שמרשימים את הצרכן וגורמים לו ולחבריו לרצות גם להחזיק ביופי הזה בחדר האמבט . שיש לאמבטיות – יופי אמיתי.
 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017