ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 פרקטים

ריצוף של בית הוא קריטריון חשוב מאוד במיוחד כשבוחרים לשפץ את הבית. לא תמיד יודעים איזה ריצוף יתאים, מה יסתדר עם שאר הבית, הרהיטים שבחרנו וכד'. ישנם המון סוגים של ריצוף, כמו רצפת אבן, רצפת שיש, קרמיקה, פרקטים ועוד. מכל אלה המיוחד ביותר הוא ריצוף פרקטים היות ופרקטים הוא הריצוף היחיד שעשוי מעץ כל השאר מסוג אבן כלשהי. פרקטים יוצרים אווירה שונה בבית, במיוחד בחדרי הבית. ריצוף פרקטים מקנה מראה ייחודי בבית. גם רעש הצעדים על פרקטים שונה מרעש צעדים על רצפת אבן. פרקטים נחשבים לריצוף יוקרתי ועשיר ומאוד ייחודי למרות שהם קיימים בימינו בהמון בתים.

 

בעבר פרקטים לא היו מבוקשים כל כך לא בגלל שהם לא יפים או מספיק טובים חלילה, אלא בגלל היוקר שלהם. אנשים לא הרשו לעצמם לרצף את הבית פרקטים בגלל מחסור בתקציב. היום דברים השתנו והמון אנשים יכולים להרשות לעצמם לרצף על ידי פרקטים. משתמשים בפרקטים לא רק בבתים, גם בהמון מקומות עבודה, חנויות בגדים, משרדים וכד'. ביקוש רב נעשה בפרקטים בגלל הקלות שבניקיונם. ריצוף פרקטים אינו מצריך שפיכת מים מרובה, או חומרי ניקוי כלשהם כשרוצים לנקות אותו, אלא בסך הכל להעביר סמרטוט לח על הרצפה והרצפה נקייה, ניתן לחזור על הפעולה לפי הצורך וכמובן גם לטאטא לפני. 

 

פרקטים לא מצריכים ניקוי מאסיבי ויסודי כמו רצפת אבן, היות ומדובר ברצפת עץ, וכי מים וחומרי ניקוי עלולים רק להזיק לה ולהרוס אותה, כך שאין בהם שום צורך. עם אפשרות קלה זו של ניקוי כולם יכולים ואף רוצים להתמודד. ידוע כי אנשים מעדיפים לקצר בתהליכים לא לכולם יש זמן וכוחות לניקוי יסודי במיוחד כשמדובר בעבודה, רצפות פרקטים יכולות להועיל לנו המון במקרים אלו ולחסוך מאיתנו כאבי ראש והתאמצויות שלא לצורך. 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017