ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ריצוף

ריצוף בבית חשוב שיהיה מקצועי - לא בכדי יש לפנות לבעל מקצוע שהוא מתמחה ביבוא ושיווק קרמיקה ממיטב המותגים המובילים בעולם.  מגוון רחב של מוצרים כגון: קרמיקה,ריצוף, ברזים, ושלל פריטי ריצוף לבית, ועיקר התמחותה היא ייבוא ושיווק ארונות אמבטיה וכלים סניטרים, אשר עובדת כבר למעלה מעשור בתחום. אם אתם רוצים רצפה פירסט קלאס בבית - לכו על הטובים בתחום הריצוף. אם אתם חושבים לפנות לחברה מובילה בתחום הברזל והעיצוב. מוצרי החברה כוללים חדרי אמבט, ריצוף, כלים סניטריים, ריצופים, גבס ומוצריו ועוד - תדעו שבחרתם בחברה טובה מאוד. חברה שמתמחה במכירת ריצוף, כלים סניטריים, ברזים, כיורים,מקלחונים, מערכות עיסוי , סאונות וכו' היא ללא ספק הכתובת הנכונה.

יש כיום  כך הרבה פיתרונות ריצוף שהבחירה בסגנון אחד היא פשוט לא אפשרית וממש לא הוגנת. זה מבלבל. שלל עצום של קרמיקות, חרסינות, פרקטים... מה לא? אנשים נכנסים לחנות לפיתרונות ריצוף או נכנסים למחלקת פיתרונות של חברה מהמובילות בתחום הריצוף,חדרי מבטיה,קרמיקה,אמבטיות, ריצוף ברשתות הגדולות לבית ולא יודעים מהיכן להתחיל. ובכן, המבחר הוא עצום ומרהיב.

כאשר בוחרים פתרונות ריצוף (וכן רצוי שיהיה ממקום המתמחה ביבוא ושיווק ריצוף ממיטב המחצבות בארופה, ברזיל, דרום אפריקה וסין וכד', וכן הוקמה מתוך אהבה וכבוד למסורת הבנייה העתיקההחברה מיצרת ומשווקת ריצוף,חיפויים ועוד ועוד), לפני שמתחילים ללכת לאיבוד מהיופי ולפני שבכלל בודקים מחירים ומתחילים,כמו ישראלים מצויים, לערוך השוואות מחירים, חשוב לדעת מה מחפשים וזה חיוני לתהליך מאחר ורצפה בבית היא איננה פריט שעומד בפני עצמו. ריצוף הוא הבסיס של כל הבית. ריצוף צריךלהשתלב בצורה הרמונית עם רהיטים, תמונות, דלתות, שטיחים ועוד. כל מה שכבר קיים אצלכם ו/או כל מה שאתם שואפים להכניס לבית החדש או המשופץ בעתיד הקרוב או הרחוק, הכול צריך להשתלב בהרמוניה עם הרצפה שאתם בוחרים כעת.

לפני שבוחרים פיתרונות ריצוף יש לחשוב היטב על הסגנון שמתאים לכם מבחינת הגוונים והמרקם. ישנם פיתרונות ריצוף אסתטיים מדהימים ביופיים, ריצוף בגוונים ומרקמים שפשוט תענוג לראות אולם הם לא ישתלבו בבית מבחינת הגודל, מבחינת ההתאמה לדלתות, לרהיטים, לתמונות ולסגנון הכללי.

לא מזמן התארחתי אצל זוג מכרים ששיפץ את הדירה שלהם והם בחרו פיתרונות ריצוץ 'מהסרטים'. מרצפות קרמיקה בגוונים קהים וייחודיים של שחור דומיננטי ואפור. אולם הדירה שלהם כל כך קטנה ופיתרון ריצוף שחור או בכלל קהה רק יוצר תחושה של מקום סגור וצפוף יותר ולכן הדירה נראית כאילו הקטינו אותה בגודל לא שיפצו למראה חדש ויפה יותר. זו דוגמא מצוינת לפיתרונות ריצוף שלא באים בהרמוניה עם הבית.

דוגמא נוספת לפיתרונות ריצוף לא נכונים היא זוג אחר שתמיד חלם על ריצוף כל הבית בפרקט אולם כאשר הם קנו פרקט ושילמו על התקנתו, כמה אלפי שקלים מכובדים, הם הבינו כמה קשה להם לשמור על ניקיון הפרקט עם ילדים וכלב. פרקט הוא פיתרון ריצוף מדהים ביופיו אבל הוא בפירוש לא מתאים לכל אחד בכל תקופה בחייו. התאמה היא מילת המפתח.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017