ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

קרמיקה

 משהו טוב קורה בייצור הקרמיקה בישראל. לאחרונה רואים יותר מחברה אחת אשר מתמחה ביבוא ושיווק קרמיקה ממיטב המותגים המובילים בעולם.  מגוון רחב של מוצרים כגון: קרמיקה,קרמיקה, ברזים, ועוד - והצרכנים נהנים כפליים מאיכות ייצור גבוהה ומוצרים איכותיים בהחלט! תמיד מוטב לבחור בחברה שמלבד שלל מוצרי הקרמיקה, מציעה לכם מגוון רחב של מוצרים לאמבטיה  הכוללים: כיורים,כיורים מצויירים, כיורים מאויירים עבודת קרמיקה ועוד.

כאשר אנו נזמין למטבח שלנו קרמיקה אנחנו בעצם נזמין את הטוב ביותר בכדי שיחזיק לנו לאורך שנים. כמו כל קרמיקה למטבחים קרמיקה שמעבדת חברה טובה בתהליך ייחודי מביאה לנו הצרכנים ומעצבי הפנים שיש בכל הצבעים הגוונים והצורות. מפעלי קרמיקה רבים ניתן לראות ברחבי הארץ, צריך לדעת לבחור את מי שהוא בעל ניסיון ואמינות ומקצועיות.

המאפיינים העיקריים של קרמיקה הם החוזק והגמישות, קרמיקה פיתחה משטחים בעלי עמידות רבה לשריטות ושחיקה בהשוואה לשיש. ניתן לנקות את הקרמיקה בקלות מרבית ושוב בהשוואה לשיש אמיתי שתכונת ספיחת הכתמים שלו ידועה. עמידות לחומצה היא תכונה נוספת של קרמיקה. מי מאיתנו לא סוחט לימון או חותך לימון על השיש. אם מבחינים מקרוב בטיפטופי הלימון שמצטברים עם השנים ניתן יהיה לראות שחיקה ומסיסות של החומר. אין הדבר כך כאשר אנו מדברים על קרמיקה. 

תכונה טובה נוספת של קרמיקה היא העמידות שלה לעובש. המטבח שלנו שידוע כמקום בו אנו מבלים ומכינים את מזוננו הוא גם המקום בו אנו שוטפים את הכלים ואת המזון אותו אנו צורכים. לכן לא אחת נגלה שהשארנו בו פינות רטובות שלא הבחנו בהן. ואין קרקע פורייה לעובש יותר מזה. במילים אחרות זה מה שהעובש צריך כדי להתרבות ולהעכיר את אווירת החג שאותה אנו מקווים למצוא במטבחינו. ואם המטבח שלנו ממוקם במערב הבית במקום שבו קרני השמש מועטות באופן יחסי לחדרים אחרים בבית אפשר ליהיה לומר שיחד איתנו והמטבח שלנו גם העובש יחגוג. תכונותיה הידועות של קרמיקה נותנת פיתרון גם לבעיה זו שלעתים נראית לנו כלא חשובה במיוחד.   

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017