ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 פסיפס

פסיפס איכותי לעיצוב הבית - אין דבר נפלא יותר מלקנות פסיפס בחברת פסיפס שגם מתמחה ביבוא ושיווק קרמיקה ממיטב המותגים המובילים בעולם.  מגוון רחב של מוצרים כגון: קרמיקה,פסיפס, ברזים,כיורים ועוד - פסיפס יכול להשתלב נהדר בכל בית, רק צריך לדעת לבחור את החברה המקצועית לביצוע.

 

פסיפס נקרא בלועזית מוזאיקה. בדרך כלל פסיפס הוא יצירת אומנות שמורכבת מפיסות של אבנים או חתיכות של זכוכית. אבל אפשר גם למצוא פסיפס שעשוי מחרוזים וכמובן שמפה ואילך השימוש בחומרים לפסיפס הוא כחומר ביד היוצר ונתון לשיקוליו ולדמיונו המפותח של האומן המייצר פסיפס זה. במיוחד בשביל צרכני פסיפס שלא מבינים כל כך את התחום או לא רוצים "שיעבדו עליהם" בגלל חוסר ההבנה שלהם בייצור פסיפס, מומלץ לרכוש מוצרי פסיפס ממקום המציע לכם את מגוון המוצרים המובחרים, שם תמצאו מגוון רחב של מוצרים מהחברות המובילות בעולם, כגון: ריצופים, חיפויים, ברזים, מקלחונים, פסיפס ועוד. מקום המאגד בתוכו את כל המוצרים הנחוצים לכם לעיצוב חדר האמבט או כל חדר אחר בבית יכול להעניק לכם פתרונות עיצוב מתקדמים והוגנים עם פסיפס.

בעת העתיקה שימש פסיפס בעיקר לחיפויי רצפות של בתי עינוג כגון מרחצאות וגם של בתי תפילה ומבני דת שונים. החל מסוף המאה השלישית נתגלו בעולם רצפות פסיפס מאבנים מסותתות, עד אז היו משתמשים באבנים לא מעובדות שנמצאו בטבע כגון חלוקי נחל. עבודות ויצירות פסיפס החלו את דרכן כצורות גיאומטריות פשוטות אולם ברבות השנים החלו אומני פסיפס לייצר תמונות עם דמויות צבעוניות ובעלות עומק וחדות מה שהביא לידי ביטוי את נבדלותם אחד מהשני וגם הביא אותם להכרה כאומנים. אומני פסיפס מובן. 

פסיפס היה בעיקר לאומנות בימי הרנסנס ומאז השימוש בו דעך. אולם בתקופה המודרנית ניתן למצוא יצירות פסיפס רבות שנעשו על ידי אומנים עכשוויים. יחד עם זה פסיפס לא משמש רק לאומנים ואומנות שנועדה להיות מוצגת במוזיאונים או בחצרות ציבוריים. פסיפס היום הוא גם כלי שאיתו אנו יכולים לעצב את המטבח שלנו , את חדר האמבטיה שלנו , את החצר שלנו את ריצפת הסלון שלנו וכן הלאה. מגוון האפשרויות והחלל בביתנו אותו פסיפס יכול למלא הוא רב ביותר. 

לאחר ששקלנו חיפויי קירות מאבני שיש או אבן קיסר או גרניט, לא אחת נעלה את האפשרות לעיטור הבית על ידי פסיפס. ניתן הרבה למצוא שבוץ של אבנים קטנות, אחידות ומסותתות שיעטרו את הבריכה שלנו או האמבטיה או המטבח,  ולרב נהוג לעשות כן. תמונות פסיפס וגם פסיפס שהוא אומנות עם ערך מוסף של מעבר ליופי אסתטי ותבניתי עולים קצת יותר כסף.     

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017