ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מקלחונים

מי לא אוהב מקלחונים בבית שיוצרו ע"י יצרן מתמחה ביבוא ושיווק קרמיקה ממיטב המותגים המובילים בעולם.  מגוון רחב של מוצרים כגון: קרמיקה,מקלחונים, ברזים ועוד? מקלחונים הרי הם הפתרון המסוגנן והטוב ביותר מרחב חדרי האמבט בישראל. גם אתם יכולים ליהנות ממקלחונים איכותיים ויפים, מחברה אשר מתמחה במכירת מקלחונים, כלים סניטריים, ברזים, כיורים,מקלחונים, מערכות עיסוי , סאונות וכו'.

מקלחונים הם פיתרון יפה, נוח וחשוב בימים אלו. ראשית כל אנו נמצאים בתקופה בה המשבר באנרגיה הוא קריטי והציבור מתבקש ואף נדרש לחסוך במים. לכן משפחות רבות המתכננות בתים או משפצות בתים מעדיפות מקלחונים במקום אמבטיות.

יש כיום פתרונות מרהיבים של מקלחונים לכל הגדלים, בכל הצורות ובמגוון מחירים עצום. ישנם מקלחונים עם דלתות הזזה וישנם מקלחונים עם דלתות נפתחות כלפי פנים או חוץ ויש אפילו מקלחונים עם דלתות נפתחות בצורת אקורדיון.

ישנם מקלחונים פינתיים מרובעים, מלבניים, משולשים ואפילו אליפסות.

התקנת מקלחונים היא פשוטה במיוחד כיום, רוב היצרניות מייצרות מקלחונים קלים להרכבה כך שלהבדיל מאמבטיה, כל משפחה יכולה להתחדש במקלחון חדש בצ'יק ובצ'ק. כיום מייצרים מקלחונים כלים מבחינת המשקל, קלים להרכבה, קלים לתחזוקה ועם זאת איכותיים לטווח הארוך. מי שחושב שאמבטיות הן קלות יותר לתחזוקה שוגה. מקלחונים הם הרבה יותר קלים לתחזוקה והרבה יותר חסכוניים. מי שרוצה להנות מאמבטיה וממקלחון בו זמנית יכול להרכיב מקלחון על מבנה האמבטיה כי שניתן לקבל שניים במחיר אחד. פשוט מתאימים דלתות זכוכית מעל החרסינה של האמבטיה, רצוי דלתות הזזה, וגם מקבלים מקלחון שמכיל גם אמבטיה.

מקלחונים הם תוספת אסתטית לחדרי הרחצה, הם מודרניים, יפים, נקיים, קלים לתחזוקה ומשרתים אותנו להשגת יעד לאומי לעומת האמבטיה - מאפשרים לנו לחסוך במים מבלי לוותר על חווית הרחצה.

מקלחונים מיוצרים כיום כך שהם יתאימו לתנאי האקלים או ליתר דיוק לאחוזי הלחות בארץ כך שאין סיכוי לנזקי העובש והכתמים המלווים אותו בדירות הישנות בהן הותקנו אמבטיות ודושים פתוחים בהם חדר הרחצה הוצף מים ואדים. מקלחונים שומרים על חדר האמבטיה לאורך זמן, שכן הם סוגרים את האדים ואת המים במתחם המקלחון, הם בעצם תוחמים את המים והאדים כך שהמקלחת עצמה נשארת יבשה ומאריכה חיים.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017