ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 כלים סניטריים

כלים סניטרים רצוי שיהיו בייצור קפדני וטוב בחברה שלא מתפשרת אלא מתמחה ביבוא ושיווק קרמיקה ממיטב המותגים המובילים בעולם.  מגוון רחב של מוצרים כגון: קרמיקה,כלים סניטריים, ועוד. כלים סניטריים לביתכם בשילוב המקצועיות של היצרן הם השילוב המנצח בשבילכם. בנוסף גם התמחות החברה חשובה, כאשר החברה כלים סניטריים מתמחה במכירת כלים סניטריים, כלים סניטריים, ברזים, כיורים,מקלחונים, מערכות עיסוי , סאונות וכו' - היא יכולה לספק מוצרים איכותיים. יצרנית מספקת את המותגים המובלים  בקרמיקה, גרניט פורצלן, פרקט, ברזים ,כלים סניטריים, ארונות אמבט, כלים סניטריים, אבזירי אמבטיה, ולרוב אפשר למצוא לא מעט מוצרים שאפשר לקנות מאותה יצרנית. המוצרים מגוונים, כגון: מגוון רחב של מוצרים לאמבטיה  הכוללים: כיורים,כיורים מצויירים, כיורים מאויירים עבודת כלים סניטריים, שיווק כלים סניטריים, כלים סניטרים, פסיפס, פורצלן, ברזים, ארונות, קולניות ומקלחונים ועוד ועוד.

על מה כדאי לחשוב כשבוחרים כלים סניטריים?

קודם כל חשוב האיכות של אותה החברה ממנה אתם קונים. רצוי שתהיה חברה ליבוא ושיווק ארונות אמבטיה וכלים סניטרים, אשר עובדת כבר 10 שנים מול השוק הפרטי, מהמובילות בתחום הריצוף,חדרי מבטיה,קרמיקה,אמבטיות.ברזים וכלים סניטריים. בנוסף, אנשים התרגלו לקנות דירות חדשות או דירות יד שנייה עם מערכת כלים סניטריים. זה היה חלק מהבית או במילים אחרות חלק מהעסקה. קבלנים שהיו בונים בנייני דירות משותפים היו קונים בצורה מרוכזת כלים סניטריים לכלל הדירות, מתקינים אותם ובזאת היה נגמר הסיפור. אולם כיום, בעידן הלייפסטייל, כשכל משפחה רוצה לעצב לעצמה בית בסגנון שלה, יש ביקוש רב לתחום של כלים סניטריים כי זה חלק מהעיצוב.

בעבר כמעט ולא מכרו כלים סניטריים באון קמעוני ישירות ללקוחות אלא היו מוכרים לאדריכלים ולקבלנים שכבר בנו דירות ומשרדים. היום,יותר ויותר אנשים עושים זאת בעצמם. כלים סניטריים הפכו להיות חלק מהריהוט והאומנות בבית. לכל אחד יש דעה וטעם אישי כשזה מגיע לכלים סניטריים.

אז איך באמת בוחרים כלים סניטריים כשיש כזה שפע מבלבל?

ראשית כל יש לבחור כלים סניטריים בהתחשב ביכולות ובאילוצים הטכניים. לפני שאתם יוצעים לרשתות, חשוב לקחת מטר ולמדוד בדיוק את המידות העומדות לרשותכם. כיום מייצרים כלים סניטריים בגדלים לא סטנדרטיים וזה אומר מיכלי הדחה פנימיים (מאחורי הקיר, מיכלי הדחה תלויים או עומדים, כיורים עגולים, מרובעים או מלבניים גדולים מהמידות המוכרות ועוד. חשוב להביא בחבשון שאי חישוב נכון יביא אתכם למצב בו לא תוכלו להשתמש באותם כלים סניטריים שבחרתם או שהכול פשוט יראה לא בפרופורציה וגרוע מכך- יהיה לא נוח לשימוש.

שנית כל יש לשים לב לגוונים. יש כיום גוונים מרהיבים אולם לא כל דבר מתאים לצבע הקירות, האריחים, הרצפות והלדת. הזהרו מגוונים לא מתאימים. תביאו בחשבון שהכלים הסניטריים שאתם רואים באולם התצוגות לא יראה בדיוק כך אצלחם בבית. אלא אם כן אתם כמובן מתכננים שיפוץ כולל ואתם תתאימו מגבות, ארוניות, שטיחונים ועוד הכול ביחס ובהתאמה לכלים הסניטריים. אם לא, קחו בחשבון את אילוצי הצעב והדוגמאות.

וחשוב לא פחות, חשבו על נוחות המשתמש. הזהרו מבחירת כלים סניטריים מאוד יפים או פשוט 'מאמממים' שאינם פרקטים ואינם נוחים לכם לשימוש, רבים נפלו במלכודת הזו.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017