ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 חיפויים

חיפויים זה לא עניין פעוט שיש להקל בו ראש - אם אתם מחפשים חיפויים טובים, אז הטיפ הטוב ביותר הוא לבחור ביצרן מתמחה ביבוא ושיווק קרמיקה ממיטב המותגים המובילים בעולם.  מגוון רחב של מוצרים כגון: קרמיקה,חיפויים, ברזים ועוד - אם בחרתם באחד כזה, אתם מרוויחים חיפויים איכותיים לביתכם, באחריות!

חיפויים כיום הם דרך מקובלת ומיוחדת לעצב את קירות הבית בהדפסים ובציורים. חיפויים לקירות זהו למעשה שם של דקורציית הקירות על-ידי אריחים מעוצבים בשלל טקסטורות וצבעים. מדובר בטרנד, אחד מני רבים הקיים בימים אלו בתחום עיצוב הבית. יש כיום מודעות הולכת וגוברת לעיצוב מראה הבית. הבית הוא כרטיס הביקור של כל אדם ובית מעוצב בטוב טעם מעיד על בעליו. יתרונם הגדול של חיפויים לקירות הוא תרומתם לאסתטיקה בבית: חיפויים לקירות יוצר מראה יפהפה וייחודי.

חיפויים נעשו לעתים על-ידי פסיפסים. פסיפס הוא למעשה אוסף של אבנים קטנות המרכיבות צורה גיאומטרית או ציור מרהיב עין. בטכניקה זו נעשה שימוש בזמנים קדומים. כבר אז פסיפסים עיטרו קירות ורצפות של בתים פרטיים, בתי תפילה, בתי מרחץ ומבני ציבור. דרך נוספת כיום לעצב חיפויים לקירות היא על-ידי אריחים. אריחים אלו ניתן לעצב כך שאפשר להשיג בעזרתם כמעט כל מראה רצוי בבית. ניתן אף לעשות חיפויים לקירות מחומרים נוספים: זכוכית ממוחזרת, קרמיקה או גרניט פורצלן.

חיפויים לקירות - ניתן לעשות גם באמצעות טפטים. יתרונותיהם הגדולים של הטפטים הם בכך שקל לנקות אותם. כמו כן הם יכולים להסתיר סדקים ופגמים בקיר. חיפויים באמצעות טפטים הוא אופציה נהדרת לעיצוב משום שהטפטים באים כמעט בכל צבע ובכל דוגמא שניתן להעלות על הדעת. טפטים מסויימים יכולים לעזור ליצור עומק בחדרים קטנים. יתרונם הגדול של חיפויים הוא בכך שהם מעניקים לקירות בבית מראה מרהיב ומכניס עניין וייחודיות לכל חדר. למי שמחפש מראה מרהיב ומלכותי כיום אפשר לעשות מוצרים אלו גם באבן, מה שמדרג אוטומטית את הבית. אם אתם מחפשים קולות התפעלות משכנים ומכרים לאחר עיצוב או שיפוץ הבית כדאי בהחלט לשקול חיפויים לקירות.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017