ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ברזים

ברזים ייחודיים לא מוצאים בכל מקום - רק אצל יצרנית מתמחה ביבוא ושיווק קרמיקה ממיטב המותגים המובילים בעולם.  מגוון רחב של מוצרים כגון: קרמיקה,ברזים, ברזים, וכן הלאה. אם גם אתם מחפשים ברזים, הגיע הזמן לחפש אותם באינטרנט, באתרי חברות ובמגזינים לעיצוב הבית. שיהיה בהצלחה! אם כבר הולכים על חברת ברזים, רצוי שתהיה חברה ליבוא ושיווק ארונות אמבטיה וכלים סניטרים, אשר עובדת כבר 10 שנים מול השוק הפרטי, מתמחה במכירת ברזים, כלים סניטריים, ברזים, כיורים,מקלחונים, מערכות עיסוי , סאונות וכו', ולא עוד סתם חברה. מוטב לרכוש ברזים ממקומות שמתמחים לא רק בברזים, אלא גם בהרבה מעבר - הרכבת ריצוף וקרמיקה יחודיים ובנוסף אנו מציעים ריהוט לחדר האמבט., ברזים, כלים סניטרים,ריצוף ועוד.

 אתם ודאי שואלים מהו הפרופיל המושלם למציאת חברה איכותית לייצור ברזים, ובכן אפשר לסכם זאת בקצרה: חברה אשר עוסקת ביבוא ושיווק של קרמיקה וגרניט פורצלן לריצוף וחיפוי, כלים סניטרים, ברזים, ברזים ואביזרי אמבט. ככל שהיא מרבה לעסוק בייצור של כמה שיותר מוצרים - כך יותר טוב.

כיורים לאמבטיה הם פריט שימושי וחשוב בכל בית, ומה הם כיורים ללא ברזים. כמו שאי אפשר בכלל לחשוב על חדר אמבטיה ללא כיורים לאמבטיה, כך אי אפשר לדמיין אף כיור בלי ברז. במאות הקודמות כאשר עדיין לא היו חדרי אמבטיה או כיורים לאמבטיה אנשים היו משתמשים בכד ובקערה של מים כדי לנטול ידיים ולשטוף את הפנים. המים מהקערה, שלא כמו ברזים וכיורים, לא היו מתנקזים והיה צורך להשליך אותם החוצה. בדרך כלל היו שופכים את המים מהחלון מבלי לשים לב במיוחד מי עובר ברחוב.  בהתחלה ברזים בחדר האמבטיה היו נחלתם של העשירים בלבד. היום ברזים לאמבטיה נמצאים בכל חדר אמבטיה באופן אינטגראלי. בשנים האחרונות עם הפריחה של בתי ספא בארץ, אנשים יותר ויותר הופכים את חדרי האמבטיה שלהם דומים לבתי ספא וכך ברזים וכן כיורים לאמבטיה הופכים יותר ויותר מעוצבים וניתן למצוא כיורים לאמבטיה בדגמים שונים, חומרים מגוונים וצבעים רבים. 

כאשר רוכשים דירה חדשה או כאשר משפצים דירה, מקדישים תשומת לב רבה לחדר האמבטיה ולכל מוצרי הפרזול בו, בראש ובראשונה - ברזים. כיורים לאמבטיה צריכים להתאים לעיצוב הכללי של חדר האמבטיה אבל מצד שני הם צריכים גם להיות פרקטיים, פשוט מפני שבוודאות נעשה שימוש יומיומי בכיורים לאמבטיה. באופן זהה, מותאם לכל כיור ברז, אשר ישקף את קווי העיצוב השולטים בחדר.

בנוסף לכך, יש שיקולים נוספים לעייצוב חדר האמבטיה. לדוגמא, אם יש ילדים קטנים ויש להם חדר אמבטיה נפרד צריך לשים לב שהתקנת כיורים לאמבטיה תהיה בגובה שמתאים להם וכן שהכיור או כיורים לאמבטיה יהיו נוחים לשימוש לילדים. מדוע כיורים? מפני שכאשר יש ילדים ומתקינים שני כיורים לאמבטיה זמן ההתארגנות לבית הספר ולגן בבוקר מתקצר ואין צורך לפרט מדוע זה נוח יותר גם להורים וגם לילדים וחוסך עגמת נפש וכעסים על הבוקר. 

את החומרים מהם עשויים ברזים וכיורים לאמבטיה שבחרתם כדאי לבחור לא רק לפי היופי אלא גם לפי נוחות הניקוי. כיורים לאמבטיה נמצאים בשימוש יומיומי, בסביבתם יש רטיבות וכתמים שונים של משחת גילוח, קרמים וכדומה ולכן כדאי שכיורים לאמבטיה יהיו נוחים לתחזוקה ולניקוי. 

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017