ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 אמבטיות

מה יותר טוב בבית מאשר אמבטיות מחברה איכותית אשר מתמחה ביבוא ושיווק קרמיקה ממיטב המותגים המובילים בעולם.  מגוון רחב של מוצרים כגון: קרמיקה,אמבטיות, ברזים ועוד? אם מצאתם אחת כזאת - אשריכם! כשמדבור באמבטיות, אל לנו לחסוך! כדאי להיעזר בשירותיה של חברה אשר הינה חברה ליבוא ושיווק ארונות אמבטיה וכלים סניטרים, אשר עובדת כבר שנים מול השוק הפרטי. גם חברה אשר מתמחה במכירת אמבטיות, כלים סניטריים, ברזים, כיורים,מקלחונים, מערכות עיסוי , סאונות - גם מעניקה מבחר של מוצרים איכותיים לאמבט הפרטי. בזאת תוכלו להיות סמוכים ובטוחים - לא תהיה כל בעיה באמבטיה החדשה שתרכשו לביתכם. חברה המובילה בתחום אביזרי אמבטיה,אמבטיות,ברזים,אמבטיות יכולה להבטיח לכם יופי של מוצרים, כגון המותגים המובלים  בקרמיקה, גרניט פורצלן, פרקט, ברזים ,כלים סניטריים, ארונות אמבט, אמבטיות, אבזירי אמבטיה ,ומוצרים נלווים ועוד ועוד.

אמבטיות הוחלפו בבתים רבים על ידי מקלחונים. עם זאת, ישנם לא מעט אנשים אשר עדיין מתעקשים להציב אמבטיות בחדרי האמבטיה ובחדרי השירותים שלהם. ישנם אנשים אשר בשבילם אמבטיה היא פינוק של ממש, במיוחד אם ממלאים אותה עד הסוף מים חמים עם הרבה מאוד קצף. אמבטיות הן פינוק לא רק למבוגרים נהנתנים אלא גם לילדים. ניתן להפוך את הרחצה של הילדים לחוויה של ממש בזכות אמבטיות. למשל, ניתן לקנות להם צבעים מחיקים במים ולתת להם לצייר על הקירות. כמו כן, ניתן לקנות לילדים מגוון של אביזרי אמבטיה ולתת להם להנשא על כתפי הדמיון והמשחק כאשר הם מתקלחים. כך למעשה הופכים את שעת הרחצה, המאוסה והמשעממת בעיני לא מעט ילדים, לחוויה מהנה למדי.

חדרי אמבט מעוצבים ניתן לקנות במגוון ייחודי של סגנונות ועיצובים. ניתן לקנות אמבטיות אשר מעוצבות בסגנון עתיק יחסית ולדמיין שאתם נמצאים בתקופה היסטורית אחרת. כמו כן, ניתן לקנות אמבטיות בעלות מראה מודרני במיוחד. העיצוב של אמבטיות מושפע בין היתר גם מהצורה שלהן, אם הן מרובעות או בצורה של גיגית רחצה למשל וגם מהצבע שלהן. כאשר בוחרים אמבטיות חשוב לשים לב לכמה דברים: דבר ראשון לגודל של האמבטיות. לא כל אמבטיה מתאימה בגודלה לחדר הרחצה שלכם. אם חדר האמבטיה שלכם גדול אתם בהחלט יכולים להכניס אליו אמבטיות רחבות ידיים ואפילו ג'קוזי אך אם חדר האמבטיה קטן או בגודל ממוצע יש בהחלט למדוד אותו לפני שמכניסים אליו אמבטיה.

אמבטיות יש לקנות לא רק על פי גודלן אלא כאמור על פי העיצוב שלהן. חשוב מאוד להתאים את העיצוב של האמבטיות ואת הצבע שלהן לעיצוב של חדר האמבטיה ולצבעים הדומיננטיים בחדר האמבטיה. כך למעשה דואגים שהמראה של אותן אמבטיות ישתלב בצורה הטובה ביותר עם המראה של חדר האמבטיה. כמ וכן, יש לשים לב לאיכות חומרי הגלם כאשר קונים אמבטיות.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017