ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  מרצפות

 מרצפות הבית בו אני גרים משפיעות רבות על המרחב ראייה בבית ועל מרחב המחייה בבית, ריצוף בכלל משפיע רבות על איך שהבית ייראה, על הגודל, המרחב, על האור בו, ישנם מרצפות שנותנות מראה של בית גדול יותר גם אם הבית עצמו לא כזה גדול. מטרתם העיקרית של מרצפות היא לספק לנו מצע נוח לדריכה, חשוב כי מרצפות יהיו חזקות ועמידות בפני נזקי הזמן, אורך רוח ההתנהלות של הבית והדיירים הגרים בו. קשה לעצב את פנים הבית ללא מרצפות בהתאם, ישנם אנשים שבוחרים מרצפות מעץ, משמע משטח פרקט במקום רצפת אבן רגילה ובכלל ישנן סוגים רבים של מרצפות, מסוגים שונים של אבנים, ההבדלים הם כמובן באיכויות, במראה וכמובן במחיר. 

לפני שאנו בוחרים מרצפות לביתנו, חשוב שנבדוק מה הכי מתאים לצרכינו, מה יהיה הכי טוב בבית שלנו ואיפה, ישנם כאלה המתקינים מרצפות שונות בבית, באיזור הסלון והמטבח אותן מרצפות ובחדרים מרצפות שונות, כמובן שהכל עניין של טעם אישי ונוחות בבית. לא כולם אוהבים משטחי פרקט בכל הבית אלא מעדיפים רק בחדרים, לא כולם אוהבים מרצפות קרמיקה בכל הבית אלא רק בחדר האמבטיה. מרצפות נותנות את המראה הכולל של הבית, הן יכולות לגרום לו להיראות גדול, מואר, רחב דבר שמוסיף מאוד במיוחד לבתים קטנים. 

כשמחליטים לערוך שיפוץ גדול בבית הכולל ריצוף, חשוב לבדוק את נתוני הבית והתנאים בו לריצוף חדש, חשוב לעצב את שאר הבית בהתאם למרצפות או לסוג הריצוף שבחרנו. החומר ממנו עשויות מרצפות חשובות היות ואף אחד לא רוצה לעשות ריצוף חדש שיימשך לזמן קצר, מרצפות אמורות להישאר לטווח הארוך, מרצפות אמורות לעמוד בנזקים, לעמוד בניקיונות הבית והחומרים עליהם אנו עלולים לשפוך, כמו חומרי ניקוי וכד'. ניתן להתייעץ עם כאלה שמבינים בריצוף לגבי המרצפות שיתאימו לנו לביתנו, מה יגרום לביתנו להיראות הכי טוב, ומה יהיה הכי נוח. מה רצוי שנתקין בחדרים ומה בשאר הבית. הכי חשוב שנדאג לצרכים שלנו, ושהריצוף יהיה בהתאם לשאר השיפוץ הכולל בבית. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר על מרצפות איכותיות. 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017