ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  ברזים

כאשר אנו פונים לחידוש חדרי המקלחת שלנו, הכלים הסניטריים בהם ובכלל כל מה שאמור להיכלל בהם, יהיה חשוב וישפיע על המראה של המקלחת. גם ברזים הופכים לעניין חשוב באמבטיה, ברזים יכולים להפוך כיור פשוט למרהיב ויפה לעין. ישנם ברזים שהם יפים, אך אינם נוחים לשימוש, ישנם ברזים שצבעם משתנה עם הזמן וחלודה יכולה להופיע ולתקוף אותם, דבר שאף אחד לא רוצה שייקרה לו. ברזים אמורים להיות יפים, נוחים לשימוש, וכמובן שחסכוניים במים. מצב המים בישראל לא מלבב כידוע וגם הכיס הפרטי שלנו לא תמיד במצב אידיאלי, חשוב שנשמור על זרימת המים בברזים, ישנם ברזים שהם יפים אך אינם חסכוניים מבחינת זרימת המים. 

כשאנו מגיעים לשלב רכישת ברזים לחדרי האמבטיה שלנו, חשוב שנבדוק אותם מכל הכיוונים, אם מבחינתם יופיים והתאמתם לחדר המקלחת שלנו, אם מבחינת איכות וממה הם עשויים, מחירם של ברזים, והחיסכון שלהם במים. קורה לפעמים שאנו נתקעים עם ברז נוטף מים, ברזים שהתקלקלו, שהעלו חלודה, ברזים שחייב להחליף אותם בחדשים, המון אנשים קונים ברזים ולא מתחשבים בנוחות, או באיכות אלא ביופי ועיצוב בלבד, דבר עליו הם עלולים לשלם יותר בהמשך. ישנם ברזים בצורות שונות, צבעים שונים, איכויות אחרות, לרוב עדיף לרכוש ברזים שמתאימים לעיצוב הכולל של האמבטיה, איכותיים וחסכוניים במים. 

בחירת ברזים לאמבטיה שונה מבחירת ברזים לחדרי האמבטיה, היות והעיצוב שונה, היות והשימוש שלהם שונה במקצת, נכון בשניהם יש את עיקרון זרימת המים לצורך מסוים, אך בגלל שהצרכים קצת שונים הברזים שונים, במטבח לרוב קיימים ברזים לשטיפת הכלים ולניקוי הכללי של המטבח, הכיור, הארונות, השולחן שבפינת האוכל וכד'. לרוב ברזים במטבח יוצאים בעזרת צינור ומגיעים למקומות שבדרך כלל קשה להגיע אליהם דבר שעוזר רבות בניקוי הכללי. ברזים לאמבטיה גם הם יכולים לעזור רבות בניקיון בו, בשטיפה, בניקוי הקירות, המראה, והכיור. המון אנשים נוהגים לבחור ברזים שצבעם יורד או מתקלה, דבר המכער את האמבטיה, בנוסף יש לזכור שברזי אמבטיה תמיד במגע עם מים מעבר למה שהם מזרימים מעצמם, תמיד יהיו אדים ומים מסביב. 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017