ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

שיש אוניקס – השיש האיכותי ביותר בעולם

קיימות קטגוריות רבות של מוצרים בעולם – החל ממוצרים מתחלפים , מוצרים משלימים , מוצרים נחותים ועד למוצרי הפרימיום . כשמדברים על שיש אוניקס מדברים על קטגוריית הפרימיום וזאת משום שבתחום השיש שיש אוניקס הוא מספר אחד . מה הופך אותו למספר אחד ? הרבה דברים ובראשם היופי . נכון , יש לאותו שיש אוניקס נפלא יתרונות אחרוים כגון עוצמה , סוגים רבים ומגוונים של שיש , צבעים שונים , גוונים שונים ועוד אך מבלי יופי לא היינו עדים ליופי ( דבר הקורא פעמים רבות בחיים האמיתיים ) ובשל כך אותו שיש אוניקס מהווה את הראשון שבסוגי השיש הקיימים כיום לשוק .

מה הם השימושים השונים של אותו שיש אוניקס במרחב הביתי ?

וכעת ישראל עצמו הצרכן החכם מה הם השימושים השונים של אותו שיש אוניקס במרחב הביתי ? התשובה לכך היא שאותו שיש אוניקס מתאפיין בתכונות רבות ההופכות אותו למתאים לכל מקום בבית . המטבח למשל הוא אפשרות מעולה לשילוב של שיש אוניקס וזאת בשל העוצמה והיופי שלו המתחברים היטב לעובצה שהמטבח הינו מקום " מפגש " מרכזי בבית המושך תשומת לב רבה ( במיוחד בישראל ) .

עוד שימושים אפשריים של שיש אוניקס במרחב הביתי הם כל מיני דלפקים מעוצבים בחלקים שונים ונראים לעין של הבית ( כי מדוע להוציא סתם כסף על חלקים שלא רואים ? ) וציפוי של שאר משטחים בבית ההופכים את אותם משטחים ליפים מאין כמותם. המחיר של אותו שיש אוניקס הוא לא זול , במיוחד של סוג הקיסר , אך על איכות חברות וחברים צריך לשלם וזהו בדיוק המקרה כאן .

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017