ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  שיש

ללא צל של ספק האוניקס, האבן ממנה אנו מפיקים שיש אוניקס, נחשבת לאבן חן. שיש אוניקס הוא אינו השיש הטבעי שמכיל את המינרל קלציט , שיש אוניקס מכיל מינרל שהוא סוג של קוורץ ברמות גבוהות מאוד. שיש אוניקס הוא בעל מראה גבישי ובעל רצועות צבעוניות שמעטרות אותו לכל אורכו. ויש אוניקס שהוא בעל גוון אחיד. יש הסוברים כי שוהם היא אבן מסוג אוניקס אולם אין זה נאמר בוודאות.

אם מדברים על שיש אוניקס אז בברזיל ובמכסיקו מצוי סוג של מינרל שדומה לאוניקס , תושבי המקום נוהגים לחצוב מינרל זה לעבדו ולמכרו כחפץ נוי יפה.  שיש אוניקס הוא אינו שיש טבעי שעשוי מאבן גיר שהותמרה בחום תחת הלחץ הרב במעבי כדור הארץ. שיש אוניקס הוא קשיח יותר ובוהק יותר , כמובן בשל העובדה שהוא מכיל ערכים גבוהים של קוורץ. אם בחרנו למשטח העבודה במטבח שלנו שיש מסוג שיש אוניקס , בחרנו את אחד המחצבים היפים יותר שהטבע ברך אותנו בהם. לרבות אנו נתענג על הפסים הצבעוניים שמשתרבבים אל עיננו מתוך האבן היפה.

אוניקס פירושו ציפורן ביוונית ויש אומרים שמכאן מקור המנהג לעטר היווני הקדום את הציפורניים בפסים צבעוניים. לא אחת אתה הולך ברחוב באופן תמים לחלוטין , ולפתע אתה נתקל בגברת יקרה שממתינה בתחנת האוטובוס , ואינך יכול שלא להתעלם מרמת ההשקעה , הן בצבע והן בפסים היפים שמעטרים את ציפורניה הנאות. מיד תאמר לעצמך, היי... הדבר מזכיר לי משהו ואז לאחר שתאמץ את מחשבתך להיזכר מניין אתה מתחבר את הציפורן של הגברת שפגשת ברחוב, אולי תיזכר באותו הגוון של שיש אוניקס שלא מזמן אתה ואשתך בחרתם למטבח החדש או לחדר האמבטיה החדש. באותו האופן אל תופתע לגלות שאחרי שקנית שיש אוניקס למטבח שלך אחת מבנות משפחתך או אולי אפילו אשתך תבחר לעטר את עצמה בפסי זברה צבעוניים.     

 

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017