ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 שיש אוניקס 


שיש אוניקס הוא בעצם סוג של אבני חן עשויה מגבישים קטנים עשויי מינרלים כמו קריפטו קריסטל וקוורץ (אותו חומר שנמצא בריכוז גבוה של שיש תוצרת חברת אבן קיסר). למען הדיוק, שיש אוניקס הוא לא שיש טבעי אך בגלל הדמיון של שיש אוניקס לשיש סטנדרטי נחשב האוניקס לסוג נוסף של שיש. 

שיש אוניקס מיוחד בכך שמגוון הצבעים שלו הוא ללא כל ספק המרהיב ביותר מכל סוגי השיש ועל כל ההכלאות שחברות מנסות ליצור על ידי שילוב מינרלים וחומרים מלאכותיים. (אבן קיסר, דופונט שמייצרת שיש קוריאן ועוד) סוגי שיש אחרים הם חסרי צבע ואילו שיש אוניקס באופן טבעי נחצב בכל סוגי הגוונים שקיימים בעולם. משמעות הדבר היא שסוג שיש אוניקס לא זקוק להזרקת תוספים סינטטים בשביל הענקת צבע אלא רק לשם שימור החומר בלבד.

 אף שיש אחר לא יכול להגיע לרמת צבע שחורה כמו שיש אוניקס טבעי. כדי לקבל שיש שחור מחדירים למשטחי השיש הטבעיים טונות של תוספים מלאכותיים, דבר שהופך את העבודה ליקרה יותר ופחות טבעית. העלויות של שיש אוניקס מצד שני, יקרות מטבען בגלל הכאשר חוצבים שיש אוניקס משתמשים בציוד הרבה יותר רגיש וכאמור, יקר יותר, וזאת כדי לא לפגוע בליבת האבן. מאמצעים אדירים מושקעים בעת חציבת שיש אוניקס בצורה בטוחה ושלמה. קצת רקע על שיש אוניקס. אוניקס ביוונית משמעותו ציפורן. לפי אמונת היוונים במיתולוגיה היוונית, האל ארוס והאלה אפרודיטה היו נאהבים עד אשר החליט ארוס לגזום את ציפורניה של אפרודיטה ולקבור אותם בחול עד אשר, שנים רבות אחר כך, הציפורניים הפכו לאבני חן מהממות.במצרים שיש אוניקס שימש לטובת יצירת כדים עבור משפחות המלוכה. מי שבמיוחד אהבה שיש אוניקס הייתה קליאופטרה.

 

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017