ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  שיפוצים

 שיפוצים לא פעם עולים סכום כסף ניכר. לא מעט אנשים מגיעים אל מצב בו הם נסחפים למעין סחרחרת של הוצאות שהם לא תמיד יכולים לשלוט עליה ולרסן אותה במהלך שיפוצים. לכן, לפני שמתחילים בביצוע שיפוצים נרחבים, או אפילו שיפוצים שהם לא בקנה מידה כל כך גדול בבית, כדאי לבצע תכנון כספי. כדאי להחליט מראש מה אכן זקוק לשיפוץ ומה לא כדאי לשפץ בבית. כמו כן, כדאי לשבת עם מספר קבלנים ולקבל מהם הצעות מחיר ולשאול אותם תוך כמה זמן הם יוכלו לסיים את העבודה. אתם יכולים להתייעץ עם לקוחות קודמים של אותם קבלני שיפוץ כדי לקבל עליהם חוות דעת ממקור ראשון. כך תוכלו לדעת בוודאות באיזה קבלן שיפוצים לבחור.

שיפוצים כמעט תמיד מתחילים עם עבודתו של אדריכל אשר משרטט כיצד ייראה הבית לאחר השיפוץ ובמיוחד לאחר שיפוצים גדולים. לפני שמתחילים בשיפוץ עצמו יש לעתים צורך לבקש אישורים שונים מהעירייה או מהמועצה המקומית או האזורית שבמקום מגוריכם. חשוב מאוד להקפיד על כך כדי שלא תתקלו בבעיות משפטיות שונות אם תבנו בניגוד לחוק או בלי האישורים המתאימים.

לאחר שיפוצים אנשים רבים רוצים להתחדש ברהיטים חדשים משום שכל הבית התחדש. חשבו האם אתם באמת יכולים להרשות לעצמכם לקנות רהיטים חדשים ואיכותיים לאחר כל ההוצאות של השיפוצים או האם עדיף לדחות את הקנייה הגדולה של רהיטים למועד אחר. שיפוצים לא פעם כוללים חיפויי קירות, הריסת קירות ישנים, בניית קירות חדשים, סגירת מרפסות או גגות, ריצוף חדש, החלפת אסלות וכלים סניטריים וכן הלאה. רשמו וכתבו את כל ההוצאות העתידיות שלכם מראש וחשבו כמה הכל ייעלה לכם לאחר קבלות הצעות מחיר מהקבלנים השונים. שימו בצד סכום כסף נוסף ליתר בטחון משום שפעמים רבות במהלך שיפוצים מוציאים כספים רבים יותר משהתכוונתם. כמו כן, קבעו סף כספי שאותו בשום פנים ואופן אתם אינכם עוברים במהלך השיפוצים.

שיפוצים, כאמור לעיל, כוללים חידוש של חלק גדול מהבית. כדי לעזור לכם לחסוך בעלויות שונות של השיפוץ השוו מחירים בעזרת אתרים שונים ברשת האינטרנט. כך תוכלו לשמור על הכיס שלכם במהלך אותם שיפוצים.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017