ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

  

ריצוף

 כאשר בוחרים לשפץ את הבית, נוהגים לקחת החלטות רבות, איך לעצב כל חדר כל פינה, איך לצבוע, איזה צורה ואיזה טקסטורה. כל דבר קטן הופך משמעותי וחשוב, אך קיימים בכל זאת כמה דברים חשובים מאוד, כמו הקירות וכמובן ריצוף. ריצוף יכול לשנות את הבית מהקצה לקצה, ממראה קטן וסגור, לפתוח רחב וגדול, מחשוך ואפלולי למאיר את הבית. ריצוף טוב ויפה שמתאים לבית יכול לשנות אותו לחלוטין ממה שהכרנו קודם, ולא בגלל שהוא חדש ומן הסתם שונה מהקודם, אלא כי ריצוף ספציפי אותו נבחר, יגרום לבית שלנו להשתנות מבחינת גודל, אור, רוחב וכד'. ישנם המון שאלות בנוגע לסוג ריצוף, לצבעו, וכמובן איפה נתקין אותו. 

ישנם סוגים רבים ושונים של ריצוף, ישנם כאלה שבוחרים ריצוף לפי עיצוב הבית וישנם כאלה שמעצבים את הבית בהתאמה לסוג ריצוף. ישנם כאלה שמעדיפים ריצוף מאבן, קרמיקה וכד', ישנם כאלה שמעדיפים ריצוף פרקט, הכל עניין של טעם אישי. ישנה חשיבות גבוהה לריצוף בבית ובחדרים. ישנם כאלה שיעדיפו ריצוף דומה בכל הבית, ישנם כאלה שיתקינו ריצוף מאבן בסלון ובמטבח אך בחדרים יתקינו פרקט. ניתן לערבב, ניתן לשמור על אותו קו, תלוי בנוחיות שלנו ובמצבנו הכספי, כמה מוכנים להשקיע בשיפוץ הבית. רצוי שריצוף יהיה פרקטי וגם אסתטי, ישנם אנשים שטוענים כי אין להשקיע הרבה בנושא ריצוף בגלל שהוא משמש אך ורק  לדריכה, המחשבה אינה נכונה לגמרי, אך אם בוחרים שלא להשקיע הרבה בבית כולו מבחינה כלכלית אז ניתן להסתפק גם בריצוף פחות יקר ואיכותי בהתאמה. 

ריצוף צריך להיות חזק ואיכותי, היות ולא רק שדורכים עליו כל הזמן, אלא הוא מנקים ושופכים, ומנקים עם מין וסבון, תלוי איזה ריצוף, ולכן הוא צריך להיות חזק ועמיד בפני כל אלו ולהחזיק מעמד לטווח ארוך. לפני שבוחרים ריצוף חשוב לבדוק את צרכינו ודרישתנו מהריצוף, מה אנו רוצים שיהיה בו שונה, ובעצם מה אנו רוצים לעשות. ריצוף טוב, איכותי יכול לשנות את הבית בצורה חיובית גם אם הבית עצמו בצורה הכוללת פחות מושקע, או שופץ בפחות כסף. 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017