ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 

 ריצוף

ריצוף הינו פריט שעלול להתפרש כבנאלי וחסר משמעות אך אם משקיעים עוד חצי שנייה של מחשבה מבינים עד כמה ריצוף ובחירתו הנכונה חשובים. קיימים סוגים שונים של ריצוף , ריצוף מדרכות, ריצוף רחובות, ריצוף בבנייני משרדים וריצוף בדירות מגורים- כל הסוגים השונים נועדו להבטיח מעבר קל ונעים של הולכי הרגל על גביו. המגוון הרחב שהצגנו לעיל מרמז גם על איכויות וסוגי החומרים מהם יכינו ריצוף. סביר כי ריצוף שנועד לבחוץ, כמו מדרחוב או אפילו כבישים צדדיים של רחובות בחול, יהיו יותר מגושמים, חזקים ועמידים כדי להבטיח פחות שחיקה ואפשרות מעבר גם לכלי רכב. לעומת זאת ריצוף ביתי או ריצוף בתוך מבנה, יכול להיות עדין ודק יותר, מורכב מאריחי שיש או ריצוף עץ.

אם חושבים על זה, ריצוף תופס את כל שטח הארי של סביבת המגורים. על כן הוא דומיננטי ומשמעותי בצד העובדה שיש לו תפקיד שימושי. ריצוף משפיע על אופן ההתנהלות שלכם בבית, כמו הימנעות מדריכה עם נעליים או אופי ניקוי שונה ממרצפות שיש סטנדרטיות. לעיתים ריצוף מכסה על גוף חימום של מערכת הסקות ולכן צריך להיות עמיד בפני חום אך לא חסין אליו כדי לאפשר ליושבי הבית ליהנות קצת מהחום והטמפרטורה בדירה. ריצוף נכון יכול לאפשר את הפעולה ההפוכה של קירו בעיתות חום ויובש.

ריצוף הוא סוג השיפוץ שהכי מסורבל לבצע מאחר ושטח הפנים שלו מהווה את אזור המעבר ובעצם המגורים של האנשים. חשוב אם כך לבחור באיש מקצוע מיומן, רצף אשר ידע לעבוד וישכיל לתכנן עצמו בדרך שתפגע הכי מעט בדיירים. לצערנו אנו עדים לתופעה הפוכה של סחבת ומריחת הזמן אצל אנשים לא מקצועיים המגיעים לבצע שיפוץ כדי להקל ובעצם מהווים מכשול והפרעה יותר מאשר שיפוץ. בכל זאת כדאי לשקול החלפת ריצוף או שדרוגו ולבחור לשם כך גם חברה המספקת ריצוף איכותי ויחד עם זאת, לא פחות חשוב, שירות ללא תחרות. ריצוף נכון ישלים את הבית בצורה הרמונית וישתלב במדויק עם האנשים הגרים בו. היבט הניקיון והאחזקה חשוב בבחירת ריצוף ויש להביאו בחשבון.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017